کد خبر: ۲۸۱۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

مهاجم اهل برزیل از صبای قم جدا شد / امتیازآورترین بازیکن صبا ‌رفت

مهاجم اهل کشور برزیل تیم فوتبال صبای قم در آستانه پیگیری مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فارس تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری مساقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که چهاردهمین دوره جام خلیج فارس محسوب می‌شود و یازدهمین دوره‌ای است که صبا سابقه حضور در آن را دارد، از 2 بازیکن خارجی استفاده می‌کند.

صبای قم در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ چهاردهم بنا به صلاحدید کادر فنی خود ابتدا با آمبونو آنگونو آشیل بازیکن خط حمله و اهل کشور کامرون به توافق رسید و این تیم را بعد از 3 فصل بازی کردن در دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و تیم راهیان کرمانشاه به خدمت گرفت.

دومین خرید تیم فوتبال صبای قم پیش از شروع چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مارکو آوریلیو آیوبل مهاجم اهل کشور برزیل بود که سابقه بازی کردن در کشور فوتبال‌خیز برزیل و همچنین یکی از لیگ‌های معتبر اروپا یعنی کشور پرتغال را داشت.

ویتوریا گیمارش معروف‌ترین و مطرح‌ترین باشگاهی بود که مارکوی برزیلی به عنوان یکی از 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور سابقه حضور در آن را داشت و این بازیکن یکی از خریدهای مهم لیگ چهاردهم در تیم صبا لقب گرفت.

مارکو که تنها 2 روز پیش از نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در لیگ چهاردهم با این تیم قرار داد امضا کرده بود بلافاصله با پیراهن شماره 16 صبای قم در هفته نخست برابر ذوب آهن اصفهان به میدان رفت اما از آن به بعد به نیمکت صبای قم چسبید چون به نظر کادر فنی وقت تیم صبا انتظارات را برآورده نکرده بود.

روند نیمکت نشینی مارکو و بازی گرفتن از این بازیکن شاخص و گلزن تا هفته نهم ادامه داشت تا اینکه خرید برزیلی صبای قم در هفته نهم و در دیدار خارج از خانه صبا در میهمانی تیم مطرح سپاهان اصفهان به میدان رفت و از قضا تنها گل صبا را در این دیدار به ثمر رساند تا صبا از اصفهان یک امتیاز به ارمغان بیاورد.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال صبای قم بعد از آن در هفته‌ دهم در پیروزی یک بر صفر صبای قم برابر سایپا البرز در ورزشگاه یادگار امام قم، در پیروزی یک بر صفر صبای قم برابر پیکان تهران در هفته یازدهم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران و در پیروزی یک بر صفر صبای قم در میهمانی فولاد خوزستان در هفته پانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز برای صبا گلزنی کرد تا با 4 گل خود 10 امتیاز برای صبا کسب کند.

البته مارکوی برزیلی در هفته شانزدهم نیز در میهمانی صبای قم برابر ذوب آهن اصفهان یک بار دیگر در فولاد شهر اصفهان گلزنی کرد اما گل این بازیکن با باخت 3 بر 1 صبا در آن بازی پر پر شد و بدین ترتیب این بازیکن با زدن 5 گل برای صبا 10 امتیاز در نیم‌فصل گرفت در حالی که صبای قم از بازی‌های خود تا پیش از پیگیری مجدد لیگ برتری در 17 بازی 24 امتیاز کسب کرده و 10 امتیاز آن را مدیون بازی‌های درخشان این خرید برزیلی است.

با این حال مارکو که به یک بازیکن مطمئن و کلیدی در تیم صبای قم تبدیل شده بود با طرح مسئله مشکلات خانوادگی به کشورش برزیل سفر کرد و از باشگاه صبا رضایت‌نامه گرفت تا در برزیل به فوتبال خود ادامه بدهد و بدین ترتیب دیگر در صبای قم نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین