کد خبر: ۲۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

متهم تبرئه شد، سرش را در دادگاه بریدند

خانواده شاکی بعد از تبرئه‌ متهم، وی را در دادگاه تجدیدنظر استان ایلام با ضربات چاقو به قتل رساندند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش شرق، عمران علی‌محمدی، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام درباره این جنایت که صبح سه‌شنبه رخ داد، به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده فرد مقتول با اتهام تجاوز ناموسی در دادگاه‌ استان ایلام تحت رسیدگی بود و او بعد از مراحل قانونی گویا تبرئه ‌شد و چون خانواده شاکی از این رای به خشم آمده بودند، فرد تبرئه‌شده را به قتل رساندند.

 وی با بیان اینکه فرد مقتول بعد از رسیدگی به پرونده حین خروج از در دادگاه تجدیدنظر مورد هجوم خانواده شاکی قرار گرفت، افزود: این افراد چهار نفر بودند که یکی از آنها زن شاکی است و با سلاح سرد به مقتول هجوم برده و وی را با ضربات ساطور زخمی و پس از آن سرش را از تن جدا کرد.

 علی‌محمدی ادامه داد: بلافاصله افرادی که اقدام به بریدن سر مقتول کرده بودند، دستگیر ‌شدند. 

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به اینکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه ‌کرد: باتوجه به بررسی‌های اولیه قرار بود خانواده شاکی این اقدام را در جایی دیگر انجام دهند اما گویا به‌دلیل خشم زیاد آن را در دادگاه تجدیدنظر در حین خروج، عملی کردند. 

همچنین سرهنگ علی‌رضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام که در محل جنایت حضور داشت، با تایید این اطلاعات گفت: این افراد سه‌مرد و یک زن بودند که اقدام به قتل فرد تبرئه‌شده با سلاح سرد کردند.

 وی با بیان اینکه همه افراد دخیل در این قتل دستگیر و برای بازجویی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد سلاح گرم نیز به‌همراه داشتند. 

بنابراین گزارش، این جنایت در راه‌پله‌های ورودی به داخل ساختمان دادگاه تجدیدنظر استان ایلام به وقوع پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین