کد خبر: ۲۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲

سردار آزمون: احترام زیادی به قلعه نویی قائلم ولی محمدی من را به فوتبال ایران معرفی کرد

ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران گفت:احترام زیادی به قلعه نویی قائلم ولی محمدی من را به فوتبال ایران معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار آزمون ملی پوش فوتبال ایران با اشاره به بازیهای دوستانه ای که در اردوهای تدارکاتی  که در تیم قلعه نویی انجام داده است گفت:احترام زیادی به قلعه نویی  قائلم ولی محمدی من را به فوتبال ایران معرفی کرد.

وی افزود:من تا زمانیکه در ایران بودم پیشنهادهای مختلفی از تیم های اروپایی مثل آرسنال و تاتنهام داشتم ولی بارسلونا از این جمله نبوده است.البته کسی بازارگرمی می کند که تیم ندارد اما در حال حاضر تیم دارم و قرارداد نیز دارم.

وی گفت:من دوست دارم تا زمانیکه  بازی می کنم 90 دقیقه بازی کنم تا کاملا بازیکن قابلی بشوم و بعد با تیم های بزرگ قراداد ببندم که در درجه اول از بازی خودم،خودم راضی باشم.مطرح شدن درست است که مهم است اما مهمتر از آن بازیکن خوبی باید بود.

وی در ادامه اظهار داشت:وقتی از روبین کازان روسیه پیشنهاد گرفتم پذیرفتم ولی تکذیب می کنم که از طریق آشنایان پدری به روسیه منتقل شدم.

وی با اشاره به اظهارات منتقدین در مورد کی روش افزود: در جام جهانی اگر از ترکیب اصلی خط خوردم باور دارم که تصمیم کی روش درست بوده و آن موقع حتما در من این توانمندی نبوده که در خدمت تیم ملی باشم.من به این حرف کاری ندارم که او کارنامه کاری دارد یا نه .اما همین مربی به ما اعتماد به نفس داد و باعث شد تیم ملی به پیشرفت چشمگیری برسد.شاید کاری که برخی نتوانند انجام دهند.من افتخار می کنم زمانی در تیم ملی هستم که مربی اش کی روش است.

وی در مورد اشتباهات داور استرالیایی گفت:در کمتر بازی رسمی شما می بینید که یک تیم 80 دقیقه 10 نفره بازی کند.این یک اشتباه آشکار داوری ست که داور نمی دانست پولادی دو کارته است وهمین باعث شد شیرازه تیم کمی دچار بحران بشود و  پولادی اخراج شد. دیدید که اشتباهات ادامه پیدا کرد تا حدی که تیم در بعضی صحنه ها دچار اشتباهات شخصی شد.

وی در مورد دفاعی بازی کردن تیم ملی در ادامه حضور در زمین گفت: مهم نتیجه بازی ست اگر تیم در لاک دفاعی هم قرار گرفته باشد هم برای این بود که سرنوشت بازی به نفع ما تغییر کند ولی خب نشد ولی  مطمئن باشید ما کم کاری نکردیم.

وی افزود : کی روش در این چند سال حضور در ایران به درک کاملی از فوتبال ما رسیده و اکثر اهالی و علاقمندان فوتبال این مربی پرتغالی را دوست دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: در گلی که به امارات زدیم وضربه آخری که گل شد دقیقا همان ضربه ای بود  که قبل از همین بازی تمرین شده بود. تا زمانی هم که کی روش صلاح بداند من و رضا قوچان نژاد  زوج بازیکن خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین