کد خبر: ۲۸۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

تهرانی‌ها امشب منتظر برف و باران باشند

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: با گسترش دامنه فعالیت سامانه بارشی، امشب تهران شاهد بارش باران و برف خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدمهدی عشقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی که با ورود خود از روز چهارشنبه موجب بارندگی در نقاط مختلف کشور شد، شامگاه امشب نیز سبب بارش باران و برف پراکنده و وزش باد در استان تهران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه بتدریج از میزان ابرناکی و وزش باد کاسته می شود، ادامه داد: آسمان استان تهران امروز و فردا نیمه ابری تا ابری و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

عشقی بیشینه دمای امروز تهران را 14 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود که دمای امشب تهران به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

وی در مورد وضعیت بارندگی استان تهران گفت: ایستگاه های آبعلی با 9.4 میلی متر و فیروزکوه - امین آباد با 0.4 میلی متر به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی در 24 ساعت گذشته را داشتند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران اظهار کرد: مناطق فیروزکوه - امین آباد با منفی 4 درجه سانتی گراد سردترین و ورامین با 15 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین دما را در شبانه روز گذشته بین مناطق مختلف استان تهران داشتند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین