کد خبر: ۲۸۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

فاش شدن اختلاف مسی و انریکه به دست متیو

مدافع بارسلونا از اختلافی که بازیکن و سرمربی بارسلونا داشتند پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، ژرمی متیو که در تابستان گذشته به بارسلونا پیوسته است در گفت و گویی اعلام کرده بین لیونل مسی و لوییس انریکه اختلاف هایی در یکی از جلسه های تمرینی به وجود آمده است. وی گفته که از این دست اختلاف ها در هر تیمی به وجود می آید اما چون اینجا بارسلونا است، همواره همه چیز بزرگ نمایی می شود.

متیو در این زمینه گفت: به تازگی توانسته ایم از برخی مشکلاتی که در بارسلونا به وجود آمده بود بیرون بیاییم. اختلاف هایی بین مسی و انریکه وجود داشت. از این دست اختلاف ها بین هر مربی و بازیکنی به وجود می آید. اتفاق خوب این بود که انریکه می دانست چطور باید این موضوع را حل کند. اکنون همه چیز در حالت طبیعی خود قرار دارد. پیروزی های خوبی هم در زمان های خوب به دست آوردیم که کمک زیادی برای بازگشت به دوران خوبمان داشت.

متیو در واکنش به سوالی که چه اتفاقی بین انریکه و مسی رخ داده بود عنوان کرد: یک جلسه تمرینی در آغاز ماه بود، درست پس از تعطیلات کریسمس. خطایی روی مسی رخ داد و انریکه از کنار آن به سادگی گذشت. مسی هم ناراحت شد و همین اتفاق موجب شد کمی اصطکاک بین آنها به وجود بیاید. هر چیزی که باید گفته می شد، گفته شد. انریکه پس از آن در رختکن با مسی حرف زد و همه چیز حل شد. همان طور که گفتم، این اتفاق ها در همه باشگاه ها رخ می دهد اما چون اینجا باشگاه بارسلونا است، خبرهای آن به نسبت باشگاه های دیگر بیشتر پوشش داده می شود.

مدافع فرانسوی کاتالان ها که به تازگی از آسیب دیدگی رهایی یافته و به میادین بازگشته نیز گفت: احساس بهتری دارم. بدون من، تیم نمایش خوبی داشت اما اکنون آماده هستم. می خواهم بجنگم تا مربی را متقاعد کنم برای قرار گرفتن در ترکیب آماده هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین