کد خبر: ۲۸۱۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

پرسپولیس باید 120میلیون به ذوب‌آهن پرداخت کند

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: پيگيري حق رشد اين مزيت را دارد که باشگاه‌هاي سازنده به حق خود مي‌رسند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش "ورزش سه" از فارس، سعید آذری پس از برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در خصوص وضعیت حق رشد پیام صادقیان که قرار است از پرسپولیسی‌ها بگیرند اظهار داشت: با حکم کمیته انضباطی پرسپولیسی‌ها باید مبلغ حق رشد را که 20 درصد آخرین مبلغ قرارداد او یعنی 120 میلیون تومان بوده است به ما پرداخت کند.

وی در خصوص اینکه این قانون چرا در فوتبال جدیدا اجرا می‌شود عنوان کرد: این قانون در نقل و انتقالات فیفا هم وجود دارد که باشگاه‌های تولیدکننده بازیکن باید از تیم‌های مصرف‌کننده حق رشد بگیرند. اگر در ایران نبوده دلیل بر عدم وجود آن نیست. من از همکارانم تقاضا می‌کنم بیشتر قوانین را مطالعه کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا همیشه پیش از بازی این دو تیم این مسئله مطرح می‌شود گفت: زمانی که رحیمی مدیرعامل پرسپولیس بود ما نامه زدیم. این موضوع پروسه‌ای را طی کرد چون باید کمیته انضباطی تحقیق می‌کرد. هفت، هشت ماه زمان برد. سه ماه هم از رای کمیته انضباطی گذشته اما پرسپولیسی‌ها هنوز این مبلغ را به ما نداده‌اند. به هر حال هر مدیری ترفندهای مدیریتی خود را دارد.

آذری عنوان کرد: این موضوع می‌تواند بدعتی در فوتبال ما باشد که باشگاه‌های سازنده به حق خود برسند. ما هم به این پول نیاز زیادی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت غیرمنتظره صادقیان و نبودش در این بازی به مسئله حق رشد مربوط نمی‌شود گفت: فکر می‌کنم هیچ ربط خاصی به آن ندارد. این موضوع را باید از پزشک پرسپولیس سوال کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین