کد خبر: ۲۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند

باران هاشم‌زهی گفت: در پیامک قبلی که برای متقاضیان مسکن مهر پرند ارسال شد، اعلام کردیم تنها تا هفت روز مهلت دارند نسبت به پرداخت آورده‌های خود اقدام کنند اما در پیامک دیگری که به تازگی ارسال شد این مهلت را حذف کردیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از حذف زمان تعیین شده برای پرداخت آورده‌های متقاضیان مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، باران هاشم‌زهی گفت: در پیامک قبلی که برای متقاضیان مسکن مهر پرند ارسال شد، اعلام کردیم تنها تا هفت روز مهلت دارند نسبت به پرداخت آورده‌های خود اقدام کنند اما در پیامک دیگری که به تازگی ارسال شد این مهلت را حذف کردیم.

وی دلیل این امر را برگزاری جلساتی با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به منظور اعلام نحوه پرداخت دانست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند اظهار کرد: به زودی نحوه پرداخت را به اطلاع متقاضیان می‌‌رسانیم.

هاشم‌زهی همچنین درباره احتمال تعدیل قیمت‌ها در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد که معین ویژه شهر پرند مسئول اصلی اظهار نظر در این مورد است.

گفتنی است حبیب‌الله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از بازنگری قیمت‌های پروژه‌های مسکن مهر پردیس و پرند همچنین احتمال تعدیل قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش فارس، در روزهای گذشته شرکت عمران شهر جدید پرند در پیامکی خطاب به متقاضیان مسکن مهر پرند که موفق به واریز وجه به حساب سامانه‌ای خود نشده‌ بودند اعلام کرد که پیامک قبلی مبنی بر قیمت جدید مسکن مهر این شهر کان لم یکن تلقی شده و نحوه جدید پرداخت به متقاضیان اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین