کد خبر: ۲۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

پیرمؤذن: حاضرم با احمدی‌نژاد مناظره کنم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه بیانیه دفتر احمدی‌نژاد درباره تخلف رحیمی «توجیه» است، گفت: حاضرم با احمدی‌نژاد مناظره کنم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه بیانیه دفتر احمدی‌نژاد درباره تخلف رحیمی «توجیه» است، گفت: حاضرم با احمدی‌نژاد مناظره کنم.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره تخلفات محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم و تلاش اصولگرایان و برخی رسانه‌های آنان برای منتسب کردن رحیمی به دولت‌های قبل از احمدی‌نژاد، گفت: رحیمی دستپرورده احمدی‌نژاد است و تخلفات وی متوجه رئیس‌جمهوری سابق خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حمایت برخی افراد از معاون اول دولت قبل تصریح کرد: یکی از نمایندگان که اکنون در حمایت از احمدی‌نژاد می‌گوید که تخلفات رحیمی مربوط به دولت نهم و دهم نیست، زمانی‌که ریاست یکی از سازمان‌ها را بر عهده داشت، برای رحیمی حکم معاونت زده بود و اکنون نیز به دفاع از وی برخاسته است.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه "رحیمی بیشترین مشکل‌سازی و اعتمادسوزی را در بین جوانان به‌ وجود آورد"، اظهار کرد: احمدی‌نژاد به دلیل مداهنه رحیمی با دولت او در زمانی که رئیس دیوان محاسبات بود، سرانجام به رحیمی در دولت خود مسئولیت داد. بنابراین آثار زیان‌بار این اختلاس‌ها، مفاسد و مشکلاتی که در دولت قبل برای جامعه به‌وجود آمد، متوجه احمدی‌نژاد است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، همچنین درباره واکنش احمدی‌نژاد به تخلفات رحیمی که آن را مربوط به دولت خود ندانست، تصریح کرد: احمدی‌نژاد نباید بیش از این توجیه کند، اظهارات وی صحت ندارد و بنده حاضرم با احمدی‌نژاد مناظره کنم تا مشخص شود در مواضع چه کسی غِش (ناخالصی) وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین