کد خبر: ۲۸۲۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

ازدواج پس از «دوستي خياباني» به جنايت کشيد

جواني که پس از دوستي خياباني با دختر ۱۷ ساله، دچار سوءظن شده بود پسرعمه ۱۶ ساله همسرش را با ۳ ضربه چاقو به قتل رساند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خراسان، حدود ۶ ماه قبل پسر ۲۴ ساله اي که به دختري دبيرستاني دل بسته بود در مسير مدرسه با او آشنا شد و اين ارتباط خياباني به خواستگاري انجاميد. خانواده ها پس از مشاهده ابراز علاقه دو جوان، با ازدواج آن ها موافقت کردند و بدين ترتيب مراسم عقدکنان برگزار شد، اما در اين ميان پسر ۲۴ ساله از همان ساعات اوليه ازدواج، دچار سوءظن شد که شايد همسرش پس از اين آشنايي با فرد ديگري نيز آشنا شود. در اين ميان رفتارهاي فاميلي پسرعمه دختر نوجوان، حس بدبيني او را مضاعف کرد. اگرچه پسر ۱۶ ساله تنها به خاطر نسبت فاميلي با دختر عمه اش ارتباط داشت، اما او نمي توانست اين ماجرا را قبول کند.

گزارش خراسان حاکي است: پسر جوان که نتوانسته بود افکار بدبيني را از ذهنش دور کند، يازدهم آبان با طرح يک نقشه حساب شده، پسر نوجوان را به خانه کشاند و او را با ۳ ضربه چاقو کشت. او سپس با همدستي شوهر خواهرش جسد را از شهرستان جوين به بيابان هاي جغتاي انتقال داد و در آنجا رها کرد. تا اين که چند روز بعد و در شامگاه هفدهم آبان، مأموران انتظامي جغتاي با کشف جسد تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند.

فرمانده انتظامي جغتاي با بيان اين مطلب به خراسان گفت: با شناسايي هويت جسد، بررسي هاي کارآگاهان به منطقه جوين کشيده شد تا اين که در ادامه تحقيقات شاخه اي از عمليات پليسي با دستورات ويژه دادستان روي اختلافات مقتول و جوان ۲۴ ساله متمرکز شد و بدين ترتيب او هشتم بهمن به عنوان متهم مورد بازجويي هاي فني قرار گرفت.

سرهنگ علي اکبر کياني افزود: اين متهم که ابتدا منکر هر گونه ارتکاب قتلي بود با مشاهده دلايل مستند به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: چون با همسرم در مسير مدرسه دوست شده بودم از ساعات اوليه ازدواج احتمال مي دادم که شايد او با فرد ديگري نيز آشنا شود، به همين دليل به رفتارهاي پسر نوجوان مشکوک شدم و او را به قتل رساندم. در پي اعترافات وي همدست او نيز دستگير شد و تحقيقات در اين باره ادامه يافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین