کد خبر: ۲۸۲۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

وزش باد شدید در پایتخت

وظیفه افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای تهران با یک درجه افزایش به ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در پایتخت و استان های قم و سمنان از عصر امروز خبر داد.

احد وظیفه بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی امروز در شمال شرق، دامنه های شرقی البرز، شرق دریای خزر و برخی  نقاط استان های بوشهر و فارس بارش باران، رعدو برق، وزش باد و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می دهد و به تدریج از اواخر وقت این سامانه از کشور خارج می شود.

به گفته وی، امشب همچنین وزش باد شدید در نیمه شرقی و در استان های سمنان، تهران، قم و اصفهان پیش بینی می شود.

وظیفه اظهار داشت: از روز یکشنبه تا سه شنبه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور خواهیم داشت. از دوشنبه شب و روز سه شنبه نیز وزش باد جنوبی شدید در استان های اردبیل و گیلان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا و روز دوشنبه خلیج فارس مواج است.

به گزارش مهر، وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای تهران با یک درجه افزایش به ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین