کد خبر: ۲۸۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
پژمان بازغی، بازیگر فیلم ناهید در گفت‌وگو با آفتاب:

فیلم‌اولی‌ها دیده نمی‌شوند

پژمان بازغی بازیگر آثار موفقی تلویزیونی و سینمایی همچون آژانس دوستی و سربازهای جمعه، ندارها و دوئل را در کارنامه هنری خود دارد. او تاکید کرد: فیلم اولی‌ها به سبب دقت و حساسیت گاهی حتی از فیلمسازان حرفه‌ای نیز بهتر عمل می‌کنند. بنابراین اولین گام برای بهبود سینما این است که فیلم اولی‌ها را جدی‌تر بگیریم.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: پژمان بازغی، بازیگر فیلم ناهید از نوع نگاه به فیلم‌های بخش نگاه نو انتقاد کرد.

پژمان بازغی که هم اکنون دو فیلم" ناهید" در بخش نگاه نو و"این سیب برای تو" را در بخش خارج از مسابقه فیلم فجر دارد در حاشیه افتتاحیه جشنواره فجر به آفتاب گفت: «در این مدت اصلا کم کار نبوده‌ام و کارهای زیادی انجام دادم. از سال 90 سریال دولت مخفی را کار کرده‌ام. کار دیگرم نیز سریال گذر از رنج‌ها بود که هم اکنون از تلویزیون درحال پخش است. امسال هم" ناهید " در بخش نگاه نو و"این سیب هم برای تو"فیلم آقای الوند کار کرده‌ام که همکاری بسیار خوبی بود.»

بازغی در ادامه از نوع نگاه به فیلم‌های اول انتقاد کرد و گفت: به نظر من باید اندکی در سازوکارهای جشنواره فجر تجدیدنظر شود زیرا حالا دیگر سه دهه از جشنواره  فجر می‌گذرد. مشخص است که در این سال‌ها حجم تولیدات سینمای ایران بالاتر رفته است. ما هنوز بخش فیلم‌های نگاه نو را خیلی جدی نمی‌گیریم و این خوب نیست.

وی ادامه داد: به نظرم خیلی از این فیلم‌ها قابلیت حضور در بخش مسابقه را دارند اما گاهی ساده و سرسری با آن‌ها برخورد می‌شود که این رویکرد باید تغییر پیدا کند.

پژمان بازغی بازیگر آثار موفقی تلویزیونی و سینمایی همچون آژانس دوستی و سربازهای جمعه، ندارها و دوئل را در کارنامه هنری خود دارد. او تاکید کرد: فیلم اولی‌ها به سبب دقت و حساسیت گاهی حتی از فیلمسازان حرفه‌ای نیز بهتر عمل می‌کنند. بنابراین  اولین گام برای بهبود سینما این است که فیلم اولی‌ها را جدی‌تر بگیریم.»

گفتنی است فیلم سینمایی «ناهید» چهارمین فیلم بلند و اولین فیلم محسوب‌ می‌شود که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. آیدا پناهنده فیلمنامه این فیلم را با همکاری ارسلان امیری به نگارش در آورده است که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد. ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی فیلم هستند که در کنار پوریا رحیمی سام، نسرین بابایی، میلاد حسین‌پور و بازیگران اهل استان گیلان به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فیلم "این سیب هم برای تو"ساخته سیروس الوند کار دیگر بازغی است که در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر به نمایش درمی‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین