کد خبر: ۲۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

شرایط فروش ویژه شرکت سایپا دیزل به مناسبت دهه مبارک فجر

شرکت سایپادیزل در طرح فروش و پیش فروش محصولاتش به مناسبت دهه مبارک فجر، مدل های متنوعی برای خریداران خودروهای سنگین در نظرگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این طرح، محصولاتی چون: (کامیون های البرز T375 در دو نوع جفت و تک محور و کاوه KD420 در دو نوع جفت و تک محور در رده کشنده)؛ (کامیون های البرز D375 6×4،  D375 8×4،  D270 4×2 و کاوه KD420 6×4  در رده کمپرسی)؛ (کامیون  R270 4×2  در رده باری( و (فوتون 4/5، 5/6 و 5/8 تن در رده کامیونت)در قالب مدل های متنوع فروش و پیش فروش به خریداران ارائه می گردد.

بر اساس این گزارش، در روش فروش نقدی، متقاضیان ضمن برخورداری از تخفیفاتی مناسب در قیمت تمام شده خودرو، از بیمه بدنه رایگان نیز بهره مند می گردند. ضمن اینکه تحویل خودروها در این روش، تا 7 روز کاری خواهد بود.

این گزارش می افزاید: در روش پیش فروش تسهیلاتی شرکت سایپادیزل، سود مشارکت تا 20 درصد سالیانه و زمان تحویل فوری، اردیبهشت، خرداد و تیرماه 94 بر اساس اولویت ثبت نام برای خریداران در نظر گرفته شده است.

سومین روش، پیش فروش بدون تسهیلات است که در آن سود مشارکت تا 24 درصد به خریداران تعلق می گیرد، ضمن اینکه زمان تحویل خودرو نیز اردیبهشت و خرداد 94 بر اساس اولویت ثبت نام خواهد بود.

لازم بذکر است، مدل های فروش شرکت سایپادیزل به مناسبت دهه مبارک فجر تا روز 23 بهمن ماه جاری اجرا خواهد شد و متقاضیان خرید کامیون می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نمایندگی های مجاز فروش شرکت در سراسر کشور یا سایت اینترنتی www.saipadiesel.com مراجعه نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین