کد خبر: ۲۸۲۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

هشدار هواشناسی درباره باد و باران شدید در تهران

بیشنیه و کمینه دمای تهران برای امروز به ترتیب 12 و 8 است. درواقع تهران 6 درجه خنک تر می شود و کاهش دما نه تنها برای تهران بلکه برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و بارش باران در تهران خبر داد.
 
امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای جنوب سمنان، قم و جنوب تهران سرعت وزش باد شدت می گیرد و با این وزش باد آلودگی هوا نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در تهران به 50 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: وزش باد شدید تهران امروز مانند طوفان نیست که بگوییم خسارت به دنبال دارد ولی سرعت آن محسوس و قابل لمس خواهد شد.

بارش باران و برف در تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران امروز آسمانی ابری خواهد داشت و بارش باران در پاره ای از نقاط و سطح شهر تهران رخ می دهد، گفت: در نیمه شمالی تهران بارش برف و باران امروز حاکم خواهد بود.

نقشینه با بیان اینکه آلاینده ها در این هفته تهران کاهش یافته است، گفت: بیشنیه و کمینه دمای تهران برای امروز به ترتیب 12 و 8 است. درواقع تهران 6 درجه خنک تر می شود و کاهش دما نه تنها برای تهران بلکه برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده است.

بارش باران در اکثر نقاط کشور در امروز

وی با اشاره به اینکه دریای خزر امروز و فردا مواج است، ادامه داد: در روز جمعه برای شرق کشور بارش باران تشدید خواهد شد درواقع بارش باران در اکثر نقاط کشور در امروز رخ خواهد داد.

نقشینه با بیان اینکه امروز برای سواحل شمال و ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش برف و باران پیش بینی شده است، افزود: صبح جمعه برای شمال شرق بارش برف خواهیم داشت همچنین از امروز برای جنوب کشور از جمله هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین