کد خبر: ۲۸۲۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

تکذیب خبر مشارکت پادشاه اردن در عملیات علیه داعش

پس از آن که منابع رسانه‌ای اعلام کردند که پادشاه اردن شخصا در عملیات علیه داعش حضور خواهد داشت، سخنگوی دولت اردن این مساله را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  به نقل از شبکه العربیه، در پی آن که منابع خبری اعلام کردند که ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن تصمیم دارد شخصا در حمله هوایی علیه داعش در رقه طی امروز (پنجشنبه) شرکت کند، محمد مومنی، سخنگوی دولت اردن در مصاحبه با روزنامه اردنی الغد عنوان داشت،‌ هر چه که سایت‌های خبری و پایگاه‌های اجتماعی در این خصوص منتشر کرده‌اند،‌ به هیچ وجه صحت ندارد.
 
در همین حال، پادشاه اردن امروز به منطقه الکرک رفت تا به قبیله خلبان اردنی تسلیت بگوید.
 
همچنین حسین هزاع المجالی، وزیر کشور اردن اعلام کرد که ملک عبدالله دوم وضع امنیتی کشور را بررسی کرد.
 
وزیر کشور اردن به العربیه اعلام کرد که سوزاندن خلبان اردنی جنایت وحشیانه‌ای بود و ما به داعش قدرت اردن را نشان خواهیم داد تا به این گروه تروریستی بگوییم که نمی‌تواند امنیت کشور ما و جهان عرب و اسلام را به هم بریزد.
 
محمد مومنی نیز اعلام کرد که پادشاه اردن در این نشست در جریان جزئیات تدابیر و اقدامات اتخاذ شده از سوی نهادهای امنیتی و دولتی قرار گرفت.
 
مومنی ضمن تاکید بر گسترش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریستی که تمام منطقه را در بر گرفته است، افزود: حادثه سوزاندن معاذ الکساسبه، ماهیت جنایتکارانه این گروه تروریستی را آشکار کرد که این امر نیازمند تلاش تمام کشورها برای مقابله با تروریسم است.
 
مومنی تاکید کرد که اردن همکاری و هماهنگی خود با ائتلاف را ادامه خواهد داد چراکه اردن ماهیت گروه تروریستی داعش را دریافته است و به همین خاطر همکاری خود با ائتلاف را در تمام زمینه‌ها افزایش می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: واکنش اردن به این جنایت شدید و تکان‌دهنده خواهد بود و داعش باید متوجه شود کاری که کرده مجازات بسیار شدیدی را در پی خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین