کد خبر: ۲۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

اعترافات اولیه تیم تروریستی دستگیر شده در سراوان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تروریستها همچنین در حمله به پاسگاه میل 171 مشارکت داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده در نخستین اعترافات خود به شرکت در شهادت ماموران انتظامی و بسیج سپاه اعتراف کردند.

علی اصغر میرشکاری جمعه شب در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: چهار عضو این تیم تروریستی که با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی موفقیت آمیز شب گذشته و صبح امروز در سراوان دستگیر شدند در نخستین تحقیقات انجام شده به شرکت در شهادت ماموران انتظامی پاسگاه آسپیچ اعتراف کردند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تروریستها همچنین در حمله به پاسگاه میل 171 مشارکت داشتند.

دبیر شورای تامین سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ادامه داد: با هماهنگی، همدلی، تلاش شبانه روزی و هم افزایی دستگاههای عضو شورای تامین استان در چارچوب سیاستهای امنیتی این شورا ، شاخص های امنیتی استان ارتقا چشمگیری یافته است.

میرشکاری بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با کار اطلاعاتی شبانه روزی و انجام عملیاتهای تعقیب و مراقبت یک تیم تروریستی را پنجشنبه شب در شهرستان سراوان دستگیر کردند.

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعضای این تیم تروریستی قصد داشتند به دستور اربابانشان با انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکاری، ضمن ایجاد رعب و وحشت، زمینه بروز اختلاف و تفرقه میان مردم و اقوام و طوایف استان را فراهم کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار با قدردانی از همکاری های خوب مردم و نیروهای امنیتی، انتظامی، مرزبانی و قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هوشیاری و آگاهی مردم استان اعم از شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف همواره توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده است.

میرشکاری افزود: با تعامل و همکاری عمومی و اعتماد ایجاد شده بین مردم و دولت تحقق توسعه و امنیت پایدار روز به روز بیشتر مشهود می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین