کد خبر: ۲۸۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

طنز/ تبلیغات انتخابات مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رضا احمدی - با سلام و درود به شما به خودم و به همسايه بغلي و سوپر ماركت سر كوچه مون بدينوسيله كانديداتوري خود را براي انتخابات پيش رو اعلام مي كنم و دارم فكر مي كنم چه جورتبليغ كنم تا موثر واقع شود . لذا مواردي را در ذيل به عنوان نمونه آورديم تا چنانچه نظري داشتيد دريغ نكنيد :

1-به زودي "احمدي" دات كام . ما خودمان با پاي خودمان مي آييم.!

2-ما "پاك" را به هواي تهران و "جيب" همه بر مي گردانيم. ما هوا را هر روز دو نفره و "عشق را به جيب شما مي ريزيم ". ( اين عشقو ميريزيم جيبتو خوب اومدم نه؟)

3-ديگر ارقام ميلياردي در سوء استفاده هاي مالي به گوشتان نمي خوردچون ما به زودي پروژه حذف "صفر ملي " را از پول ملت اجرا مي كنيم.

4- اگر ديگران خواستند پول نفت را سر سفره هاي شما بياورند ما علاوه برمرغ سه تيكه اسپايسي براي هر نفر.. طرح " هر ايراني يك آيفون سون" راارائه مي كنيم و نفت و لوله هاش را با جاش (يعني خود پالايشگاه) به سر سفره ها مي آوريم ! (كور شوم اگر دروغ بگويم ما نفت را.. سينماي فردين را... وپيتزاي خانواده را و حتي مك دونالد و قهوه استار باكس را تقسيم مي كنيم ).

5- ما سهام عدالت و طرح مسكن مهر و پرداخت رايانه را ادغام و حذف مي كنيم و به جاي آن طرح " استخدام ملي" را پيشنهاد مي كنيم و همه تان را استخدام مي كنيم ..... از يك كنار و در هم ! و سپس در ادامه طرح به شما عزيزان بصورت رايگان: " سوء استفاده از فرصت ها " ... "رانت چيست و بهره برداري از آن چگونه است " ... " اختلاس در 30 جلسه - تضميني - " ... و همچنين" خود آموز تاسيس بانك و موسسه اعتباري مالي خودماني " و" پولو بردار و فرار كن" را آموزش مي دهيم تا حالشو ببريد.

اين پنج اصل به عنوان پنج اصل اساسي برنامه نمايندگي ما در دستور كار قرارگرفته و هيچ رقمه از دستور بيرون نمي آيد !

در پايان باز هم مي گوييم كه " ما به زودي مي آييم " .

آها ! اين را هم بگوييم كه ما فاصله ما بين تعطيلات بهمن ماه تا عيد نوروز را به عنوان"بين التعطيلين" اعلام و درش را مي بنديم . برويد حالش را ببريد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین