کد خبر: ۲۸۳۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

آزمون: جام ملت‌ها برایم تورنمنت خوبی بود/ پیشنهاد آرسنال صحت نداشت

سردار آزمون با تکذیب پیشنهاد آرسنال از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا ابراز ناراحتی کرد و این رقابت‌ها را تورنمنت خوبی برای خود ارزیابی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان ایرانی در جام ملت‌های آسیا بود که در بازی با عراق که با شکست تیم ملی ایران به پایان رسید دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. این بازیکن ایرانی پس از تورنمنت خوبی که پشت سر گذاشت به تمرینات تیم روبین کازان برگشته است تا بتواند این تیم روسی را برای بازیهای پیش رو در لیگ روسیه همراهی کند.

سردار آزمون پس از ورود به اردوی تیم روبین کازان مورد استقبال سرمربی و بازیکنان تیمش قرار گرفت و بیلیاتدینف سرمربی کازان بازی های خوب این بازیکن ایرانی را در جام ملت های آسیا به او تبریک گفت.

سردار آزمون نیز پس از ورود به اردوی تیم باشگاهی اش در گفت‌وگو با خبرنگاران روسی درباره جام ملت های آسیا گفت: جام ملت‌های آسیا تورنمت ویژه و خوبی برای من بود. خیلی حیف شد که تیم ما از این رقابتها حذف شد ولی فوتبال همین است. بعضی مواقع چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. تیم ما توانایی قهرمانی در جام ملتهای آسیا را داشت که متاسفانه با وجود شایستگی و از دست دادن یک بازیکن در ضربات پنالتی حذف شدیم. این اولین تورنمنت من با تیم ملی ایران بود و به همین دلیل این رقابت ها برای من خیلی خاص بود.

عده‌ای از ایرانیان مقیم کازان نیز که به استقبال بازیکن ایرانی تیم شهرشان رفته بودند سردار را "مسی ایرانی" خطاب کردند و به شدت این بازیکن ایرانی را تشویق کردند.

عملکرد خوب سردار آزمون در جام ملت های آسیا ممکن است باعث شود تا باز هم تیم‌های بزرگ تمایل خودشان را به جذب ستاره ایرانی نشان دهند.

خبرنگاران روس در پایان درباره پیشنهاد باشگاه آرسنال به این بازیکن و جزئیات آن از سردار آزمون سوال کردند که این بازیکن ایرانی گفت: پیشنهاد آرسنال به من کاملا شایعه بود و اصلا صحت داشت و باید بگویم که این تیم هیچ پیشنهادی به من نداده است.

با بازگشت بازیکنان روبین کازان از اردوی تیمهای کشورشان از فردا سه شنبه تمرینات این تیم روسی به طور منظم از سر گرفته خواهد شد.

روبین کازان امروز (دوشنبه) در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4 بر 2 اسپارتا را شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین