کد خبر: ۲۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

دیدار روحانی با ۲ورزشکار مدال آور کشور

رییس‌جمهور در دیدار دو تن از ورزشکاران مدال‌آور کشور، با تأکید بر این‌که «ورزشکاران باید برای جامعه بخصوص جوانان الگو باشند»، گفت: قهرمانان همواره موجب دلگرمی، نشاط و غرور مردم هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس‌جمهور در دیدار دو تن از ورزشکاران مدال‌آور کشور، با تأکید بر این‌که «ورزشکاران باید برای جامعه بخصوص جوانان الگو باشند»، گفت: قهرمانان همواره موجب دلگرمی، نشاط و غرور مردم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار «احسان حدادی» قهرمان پرتاب وزنه کشور و آسیا و «پرویز هادی» پهلوان سال ۱۳۹۳ کشور و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته کشتی آزاد اظهار کرد: به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ورزشی در نتیجه تلاش و غیرتمندی ورزشکاران، هر ایرانی را در هر کجای دنیا خوشحال می‌کند و توانمندی‌های ایرانیان را به رخ جهانیان می‌کشد و به سهم خود از همه قهرمانان پرتلاش ایرانی تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از گودرزی وزیر ورزش و جوانان، از موفقیت‌های مستمر کشور در عرصه های ورزشی ابراز خرسندی و اظهار کرد: باید ورزش همگانی را در جامعه بیش از پیش تشویق کنیم و کاری کنیم که ورزش از دوره دبستان به طور جدی برای همه فرزندان این مرز و بوم آغاز شود؛ چراکه ورزش برای سلامت عمومی جامعه، بسیار لازم و ضروری است.

در این دیدار که وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، احسان حدادی مدال آسیایی خود را تقدیم رییس‌ جمهوری کرد که دکتر روحانی ضمن تشکر از وی گفت: در فرصت مناسب این مدال را به ایشان بازمی‌گردانم، چرا که بخاطر خوشحالی و غروری که با قهرمانی خود برای مردم خلق کرد بیش از هر کس شایسته آن است و ما خواهان موفقیت بیش از پیش او هستیم.

به گزارش ایسنا، همچنین بنا بر رسم اهدای بازوبند پهلوانی اول کشور، دکتر روحانی در این دیدار بازوبند پهلوانی سال ۹۳ را بر بازوی پرویزهادی بست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین