کد خبر: ۲۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

محدودیت های ترافیکی پایان هفته

پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در پایان هفته را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن تا ساعت ۲۴ بامداد جمعه اول اسفند، از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه اول اسفند، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتر جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

پلیس راه استان البرز موظف است، طوری برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر( شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمال تونل کندوان اقدام کند.

در محور هراز تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثناب حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۲۹، ۳۰ بهمن و اول اسفند) ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه- اول اسفندماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

همچنین در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند، لازم است، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش مهر، پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار داد اسکورت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین