کد خبر: ۲۸۴۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

مسی: از عملکردم در سال قبل راضی نیستم/ باید در خانه منچسترسیتی گل بزنیم

لیونل مسی معتقد است بازی با منچسترسیتی بسیار نزدیک و پایاپای خواهد بود چرا که این تیم انگلیسی از فصل گذشته خود بهتر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، لیونل مسی فصل گذشته نمایش کم فروغی داشت و همین یکی از عواملی بود که باعث شد بارسلونا فصل را بدون کسب جام به پایان برساند.

این ستاره آرژانتینی اعتراف کرد که فصل گذشته با مشکلات زیادی داخل و خارج زمین روبرو بوده است. مسی 27 ساله در آخرین دیدار تیمش در لیگا توانست هت تریک کند تا باعث پیروزی پنج بر صفر برابر لوانته شود.

مسی در گفت‌وگو با روزنامه "AS" درباره شرایطش در این فصل گفت: حقیقت این است که امسال تلاش زیادی کردم تا بتوانم به سرعت به روند خوب خود برسم. می دانم که سال خوبی را پشت سر نگذاشتم. مشکلات زیادی داخل و خارج از زمین داشتم. از عملکردم در سال گذشته راضی نیستم و امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم.

او ادامه داد: امسال در لیگا رقابت‌های فشرده‌ای برای قهرمانی وجود دارد و ما اعتقاد داریم که تیم ما توانایی کافی برای رقابت با رئال و اتلتیکو برای کسب عنوان قهرمانی در لیگا را دارد. ما فصل را خیلی خوب شروع نکردیم و همه چیز خیلی زود تغییر کرد، ولی هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است علاوه بر آن در کوپا دل ری نیز حضور داریم و آنجا نیز شانس قهرمانی داریم.

بارسلونا سه‌شنبه هفته‌ جاری باید در دیداری سخت در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه "اتحاد" برابر منچسترسیتی به میدان برود.

مسی درباره ارزیابی‌اش از این دیدار گفت: شرایط لیگ قهرمانان با همه بازی‌ها فرق می‌کند. احساس و هیجان در لیگ قهرمانان اولویت دارد. باید احساسمان را کنترل کنیم و بتوانیم هر طور که شده در انگلیس به گل برسیم. گل زده در خانه حریف کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. ما فصل گذشته نیز با سیتی روبرو شدیم. آنها بازیکنان خیلی بزرگی دارند و مطمئنا بازی سختی برابر آنها داریم. آنها هیچ وقت نتوانستند از این مرحله در لیگ قهرمانان صعود کنند و این فصل هدف اصلی آنها صعود به جمع هشت تیم برتر اروپاست و ما این موضوع را کاملا می‌دانیم. مطمئنم که بازی پایاپایی برابر سیتی خواهیم داشت و جزئیاتی کوچک تفاوت‌ها را رقم خواهد زد. بازی با سیتی بازی زیبایی خواهد شد. آنها از فصل گذشته قوی‌تر شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند.

با گلی که رونالدو برابر شالکه به ثمر رساند اکنون تعداد گل‌های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا برابر شده است. مهاجم آرژانتینی بارسلونا بار دیگر این فرصت را دارد تا برابر سیتی گلزنی کرده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین