کد خبر: ۲۸۴۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

علی جنتی: رهبری فرمودند وضع تو با بقیه فرق می‌کند/ وزارت را دیگر قبول نمی‌کنم

علی جنتی در گفت و گو با ماهنامه 42 می گوید که اگر زمان به عقب بازگردد؛ دیگر پیشنهاد وزارت ارشاد را قبول نمی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گفت‌وگو با اشاره به برخی اختلافاتش با آیت الله جنتی می گوید: پدر تمام مسائل فرهنگی ما را با جزئیات دنبال نمی کنند که ببینند فلان فیلم چگونه بوده است. ممکن است ایشان روزنامه را که می‎خوانند و یا اگر یک بولتنی را مطالعه کنند در موارد نادری ایشان روی آن بحث داشته باشند.

وی با این وجود اظهار می‌دارد که در جمع‌های خانوادگی گاهی به‌خاطر مسائل ارشاد مورد عتاب پدر قرار می‌گیرد.

علی جنتی با اشاره به دو دیدار خصوصی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده است می افزاید: در این دیدارها ایشان نسبت به من محبت داشتند و فرمودند که وضع تو با توجه به سوابقت با بقیه فرق می کند. مسائلی را که ایشان فرمودند من هرگز هیچ جایی بیان نکرده‎ام‌. 

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تفصیلی به بیان نظراتش درخصوص ماهواره پرداخته و به ماجرای جمع‌آوری دیش‌های ماهواره ساختمانشان اشاره می‌کند و می‌گوید: همین اخیرا در مجتمعی که من زندگی می‎کنم ریخته بودند همه دیش‎ها و تجهیزات آن را جمع‎آوری کرده بودند. من با رئیس پلیس تهران صحبت کردم. گفتم شما لطفا 48ساعت دیگر تشریف بیاورید در همین پشت بام‎ها ببینید که همه این‎ها دوباره سر جایشان هستند. فقط کاری که کردید برای واردکنندگان این سیستم‎ها و نصاب‎ها کار ایجاد کرده‎اید و بازار درست کرده‎اید. خودشان هم قبول دارند.

وزیر ارشاد برخی اخبار رسانه ها را دروغ پردازی بولتن ها می داند و می افزاید: ما که جلوی بولتن‎ها را نمی‎توانیم بگیریم ما نیروی قهریه‎ای نداریم که بخواهیم این کار را بکنیم. بالاخره برخی از نهادها بر اساس تشخیص شرعی و وظیفه انقلابی می‎خواهند به قول خودشان اطلاع‎رسانی کنند. متأسفانه در برخی موارد هم اطلاع‎رسانی غلط می‎کنند.

وی در همین رابطه ادامه می دهد: بالاخره بعضی‎ها این دولت را دولت منتخب خودشان نمی‎دانند و متأسفانه فکر می‎کنند باید کاری بکنند که این دولت زمین‎گیر شود تا نتواند کارش را انجام بدهد و ناموفق باشد. گاهی بعضی از خبرها را تحریف می‎کنند، بعضی وقت‎ها خبرهای کذبی داده می‎شود که ما مجبور می‎شویم مداوم اطلاع‎رسانی کنیم و آن را تکذیب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین