کد خبر: ۲۸۵۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

آیت‌الله وحید خراسانی: رییس‌جمهور بر مشکلات طاقت‌فرسای پیش رو چیره می‌شود

آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار حسن روحانی، ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم، توکل بر خداوند و توسل به حضرت ولی عصر(عج) را راه حل تفوق بر مشکلات دانست و تاکید کرد که رییس جمهوری مشکلات طاقت فرسایی پیش رو دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و اعضای هیات دولت که روز پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم انجام گرفت این مطلب را بیان کرد.

وی ضمن اشاره به اعجاز قرآن و قرائت آیه کریمه: وَمَن یَتَوَکلَ‏ْ عَلیَ اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ افزود: با اتکای به دو کلمه و استمداد از این دو بر همه مشکلات فائق می شوید؛ یکی توکل بر خداوند، و دیگری توجه و توسل به کسی که عالم وجود به خاطر او برپاست و او حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

این مرجع عالیقدر ضمن تشکر از زحمات رییس جمهوری و دولت، تصریح کرد: شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید و البته با مشکلات طاقت فرسایی روبرو می باشید.

در ابتدای این دیدار که در بیت معظم له برگزار شد جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه به منظور سفر استانی وارد استان قم شدند.

رییس جمهوری کشورمان در این سفر با مراجع اعظام تقلید نیز دیدار و گفت و گوهایی انجام داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین