کد خبر: ۲۸۵۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

آموزش خاخام‌ها برای مقابله با چاقوکشی در اروپا + تصاویر

با افزایش حملات علیه یهودیان در کشورهای اروپایی به دنبال عملیات تروریستی عناصر وابسته به داعش و القاعده و دیگر گروه‌های مرتبط با آنان، خاخام‌های یهودی برای حفاظت از خود استین‌ها را بالا زده‌اند و برای مقابله با چگونگی مواجهه با حملات احتمالی توسط مهاجمین با چاقو آموزش می‌بینند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی تصویری درباره آموزش‌های دفاعی خاخام‌های یهودی در پراگ می‌نویسد: "آنان قصد دارند تا برای حفاظت از خود و دیگر یهودیان آموزش ببینند. این گروه از خاخام‌ها بر این باورند که بزودی موج یهودستیزی کل قاره اروپا را دربر خواهد گرفت و آنان به همین دلیل نیازمند حفاظت از خود هستند. این خاخام‌ها از سرتاسر کشورهای اروپایی برای آموزش‌دیدن در پراگ پایتخت جمهوری چک گردهم آمده‌اند."

به گزارش خرداد، "دیلی میل" در ادامه این گزارش به نقل از خاخام "مناخیم مارگولین" که سازماندهی این کنفرانس را برعهده داشته اشاره کرده که این جلسه آموزشی برای حفاظت از خود خاخام‌ها اهمیت زیادی داشته است. رییس انجمن یهودیان اروپا در این باره اظهار داشته که عدم اقدام دولت‌های اروپایی در حفاظت و حمایت از یهودیان سبب شده تا خاخام‌ها خود دست‌به‌کار شوند.
 
پیش‌تر پایگاه خبری – تحلیلی "خرداد" گزارش بخشی از بیانیه این خاخام بلندپایه و هشدار او به دولت اروپایی درباره انفعال در مواجهه با گسترش موج یهودستیزی را منتشر کرده بود.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین