کد خبر: ۲۸۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

دانش‌آموزان بندرعباس رکورددار جهان شدند

رئیس آموزش‌وپرروش ناحیه دو بندرعباس گفت: رکورد جهانی بخش سازه‌های سنگین تیم‌های دانش‌آموزی، توسط تیم بادگیر دو، ازآموزش وپرورش ناحیه دو شکسته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید هادی حسینی با اعلام این خبر افزود: تیم دانش آموزی بادگیر دو از آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس با ساخت سازه‌ای به مقاومت 750 کیلوگرم توانست رتبه اول این دوره از مسابقات را کسب کند و رکورد جهانی با مقاومت 620 کیلوگرم را بشکند.

وی با تبریک کسب این مقام به دانش‌آموزان، فرهنگیان و تقدیر از مدیر پژهش‌سرای دانش‌آموزی و مدیر هنرستان آیت‌الله‌ صدر، اظهار کرد: در بخش دانش‌آموزی مسابقات در سه گرایش ساز‌ه‌های سنگین، سازه‌های سبک و معماری پل برگزار شد که دانش‌آموزان این مدیریت با درخشش بی‌نظیر رتبه‌های برتر شامل مقام اول و دوم کشوری در گرایش سبک، کسب مقام دوم در گرایش معماری پل و کسب مقام اول و چهارم در گرایش سنگین را کسب کرند.

حسینی این موفقیت را نتیجه تلاش شبانه‌روزی و پشتکار تیم دانش‌آموزی این ناحیه آموزشی عنوان و اظهار کرد: سیده نوشین فخرحسینی، حنانه‌السادات حسینی، نازنین مهجوری، مریم شریفی، زینب نیکان، یاسمن رشت، محدثه مکتوبیان، زهرا بهرامی، سکینه حیدری، زهرا بسیا، فاطمه قائدی، و فرنگیس محمدحسینی تیم دانش‌آموزی ناحیه دو بندرعباس را تشکیل می‌دادند که با کسب این موفقیت توانمندی خود را درعرصه بین‌المللی به اثبات رساندند.

به گزارش ایسنا، این مسابقه ملی در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شد که یازدهمین دوره از رقابت‌های سازه‌های ماکارونی در هرمزگان و اولین دوره از رقابت‌های ملی سازه‌های ماکارونی خلیج‌فارس در استان هرمزگان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین