کد خبر: ۲۸۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

نیویورک در محاصره یخبندان‌+ تصاویر

برف و بوران رودخانه معروف "هادسون" در نیویورک را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و درجه دما در این ناحیه به پایین حد ممکن در طول سالیان اخیر رسیده است. گارد ساحلی امریکا اعلام کرده که 9 قایق با اندازه‌های مختلف را برای بازکردن مسیرهای یخ‌بسته و مسدودشده این رودحانه اعزام کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خرداد، روزنامه "دیلی میل" با انتشار این خبر می‌افزاید: "ضخامت یخ شکل‌گرفته بر روی رودخانه 1.5 فوت است. به‌طور متوسط حدود 300 کشتی در ماه‌های زمستان در از رودخانه "هادسون" عبور می‌کنند و بیش از 10 میلیون بشکه نفت به همراه مواد ضروری و اساسی را انتقال می‌دهند. درجه دما در این رودخانه در شرایط عادی بین یک تا دو درجه است اما اکنون با افزایش وزش بادهای شدید به منهای 20 درجه کاهش یافته است."
 
روزنامه "دیلی میل" در ادامه اشاره می‌کند که این یخبندان بدترین رویداد ممکن برای رودخانه هاسدون در نیویورک از سال 2—4 میلادی تاکنون بوده است. این روزنامه با اشاره به حیاتی‌بودن نقل و انتقال نفت از این گذرگاه دریایی و مختل‌شدن عبور و مرور کشتی‌ها درون آن می‌نویسد:"در حدود 75 درصد از نفت گذر کرده از این گذرگاه از طریق نیوانگلند و نیوجرسی می‌آیند."




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین