کد خبر: ۲۸۵۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

ورود سامانه بارشی به کشور

در روز دوشنبه آسمان کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر در ارتفاعات بارشی پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما 6 و 14 پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی گفت: طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور، جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در شهرهای صنعتی افزایش نسبی آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی از مواج بودن شرق خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز به سبب وزش باد خبر داد و افزود: از اواخر روز یکشنبه، با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ابتدا نوار شمالی و به تدریج بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور، تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وضعیت آسمان تهران در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: حداقل و حداکثر دمای آن 5 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین در روز دوشنبه آسمان کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر در ارتفاعات بارشی پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما 6 و 14 پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین