کد خبر: ۲۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

جنایت برای رهایی از سرزنش

ویراژها و فریادهای سرنشینان خودروی ال ‌۹۰ در خیابان، درگیری خونینی را رقم زد که با قتل جوان راننده پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، عصر پنجم اسفند 2مرد، جواني 25ساله را كه بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش به‌شدت مجروح شده بود به بيمارستاني در شهرري بردند اما شدت جراحت به حدي بود كه او جانش را از دست داد. با مرگ او ماجرا به پليس گزارش شد و 2مرد جوان به اداره دهم آگاهي تهران منتقل شدند.

آنها در بازجويي‌ها گفتند: ما با مقتول دوست بوديم. پس از مصرف مشروبات الكلي سوار ماشين او شديم و در خيابان مي‌چرخيديم. چون در حالت عادي نبوديم به رهگذران ناسزا مي‌گفتيم كه ناگهان چند نفر به ما حمله كردند و با لگد به درهاي ماشين آسيب رساندند. ما از آنجا فرار كرديم و پس از تهيه چاقو براي درگيري با آنها به محل حادثه برگشتيم.

به محض پياده‌شدن از ماشين، يكي از آنها چاقويش را به طرف ما پرتاب كرد كه چاقو درست به گردن مقتول برخورد كرد و هر چند او را به بيمارستان برديم اما تلاش پزشكان بي‌فايده بود. با اظهارات دوستان مقتول، مأموران راهي محل حادثه شدند و 2مرد جوان به نام‌هاي جواد و محمدرضا را به‌عنوان عاملان اصلي جنايت دستگير كردند.

محمدرضا گفت: آن روز با دوستم توي محله‌مان بوديم كه يك ال90 از مقابلمان عبور كرد. معلوم بود 2نفري كه همراه راننده داخل ماشين بودند در حالت عادي نيستند. آنها سرشان را از شيشه بيرون آورده بودند و به همه ناسزا مي‌گفتند. به ما هم فحاشي كردند كه حسابي عصباني شديم.

چند متر جلوتر، وقتي ال90 پشت ترافيك چهارراه توقف كرد، به طرف ماشين دويديم و من و چند نفر ديگر با لگد به ماشين ضربه زديم. ما مي‌دانستيم كه سرنشينان ال90 براي تلافي به محل بازمي‌گردند. براي همين چاقو و قمه تهيه كرديم و منتظر مانديم. دقايقي بعد ال90 برگشت و سرنشينان آن قصد پياده‌شدن داشتند كه من چاقوي خود را به سمت آنها پرتاب كردم اما اصلا فكر نمي‌كردم كه اين كارم باعث مرگ يكي از آنها خواهد شد.

دوست محمدرضا نيز با تأييد اعترافات او گفت: ما فكر مي‌كرديم اگر محل را ترك كنيم، بقيه به ما مي‌گويند ترسو و ديگر نمي‌توانيم سرمان را جلوي آنها بالا بگيريم. سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: براي متهمان اين پرونده قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین