کد خبر: ۲۸۵۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

نقاب زورگیران پشت دروغ‌پردازی‌های مرموز یک جوان

دروغگویی‌های یک جوان زخمی پرده از نقاب زورگیران شب‌رو در جنوب تهران برداشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، ساعت 22 شامگاه جمعه هشتم اسفندماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 153 مأموران را در جریان زورگیری سه جوان خشن قرار داد.

این مرد به مأموران گفت: در مسیر خانه بودم که سه جوان که کاپشن‌های سیاه، زرد و سبز به تن داشتند پیش‌رویم ایستادند و با تهدید چاقو گوشی موبایلم را به سرقت بردند و سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری این زورگیران خشن آغاز شد و هنوز لحظاتی نگذشته بود که مأموران در تماسی از بیمارستان یافت‌آباد از ماجرای زورگیری دیگری باخبر شدند.

مأموران خیلی زود خود را به بیمارستان رسانده و با جوانی که از ناحیه کتف هدف چاقوی زورگیران قرار گرفته بود روبه‌رو شدند. جوان زخمی به اتاق عمل انتقال داده شد و همزمان مادرش به مأموران گفت: پسرم از سوی دو جوان هدف چاقو قرار گرفته که موتور و گوشی موبایلش را زیر پل ماست‌بندی بزرگراه آزادگان به سرقت برده‌اند.

مسئولان بیمارستان نیز در تحقیقات پلیسی ادعا کردند که جوان زخمی را دو پسر با کاپشن‌های زرد و سیاه‌رنگ به بیمارستان رسانده و پا به فرار گذاشته‌اند.

پرونده مرموزی پیش روی مأموران قرار گرفته بود و جالب اینکه طعمه دزدان پس از عمل جراحی ادعا کرد برادرش موتورش را پیدا کرده و از کسی شکایتی ندارد.

مأموران در این مرحله با توجه به تصویر به دست آمده دو جوان در دوربین مداربسته بیمارستان احتمال دادند آنها همان زورگیرانی هستند که مرد جوان را در شهرک ولیعصر هدف دستبرد قرار داده‌اند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت و در این شاخه از کاوش‌های پلیسی، «افشین» ادعای عجیبی کرد و همین تناقض‌گویی کافی بود تا مأموران وی را پیش از ترک بیمارستان دستگیر کنند.

افشین به مأموران گفت: با پسرعمه‌ام درگیر و با ضربه چاقوی او زخمی شدم سپس به بیمارستان آمدم، برای اینکه داریوش را دستگیر نکنند با همفکری دوستانم گفتم که در جریان زورگیری چاقو خورده‌ام تا مأموران را گمراه کنم و از ماجرای زورگیری در شهرک ولیعصر بی‌اطلاع هستم. تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات مرد مالباخته را پیش‌روی افشین قرار دادند و مشخص شد که وی یکی از همان زورگیران چاقوکش است. همین کافی بود تا فرضیه درگیری به خاطر تقسیم سهم سرقتی مطرح شود و این در حالی بود که افشین خود را بیگناه معرفی می‌کرد.

روز گذشته افشین و طعمه دزدی‌شان در شعبه 4 بازپرسی دادسرای ناحیه 34 پیش‌روی بازپرس عموزاد قرار گرفتند و شاکی پرونده گفت: مطمئن هستم که افشین همان کسی است که چاقو را زیر گردنم گذاشت تا همدستش گوشی موبایلم را به‌سرقت ببرد و سوار موتور پا به فرار گذاشتند. افشین نیز به بازپرس عموزاد گفت: من برای اینکه پسرعمه‌ام دستگیر نشود دروغ گفتم و اصلاً دزدی نکرده‌ام و نمی‌دانم پسرعمه‌ام و دوستش بعد از رساندن من به بیمارستان کجا رفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین