کد خبر: ۲۸۵۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

حادثه مرگبار رانندگی در بزرگراه همت

در این حادثه راننده پراید که مرد و 70 ساله بود در داخل خودرو محبوس شده که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل ، نامبرده را که جان خود را از دست داده بود از خودرو خارج کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو 405 در انتهای بزرگراه همت، یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت بعد از نیروگاه برق به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان ایستگاه 80 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو خودرو از روبرو بشدت با یکدیگر برخورد کرده بودند، گفت: دراین حادثه، خودروی پراید به دلیل نامعلومی در مسیر مخالف بزرگراه قرار گرفته بود.

ملکی ادامه داد: در این حادثه راننده پراید که مرد و 70 ساله بود در داخل خودرو محبوس شده که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل ، نامبرده را که جان خود را از دست داده بود از خودرو خارج کردند.

وی افزود: دراین حادثه راننده خودروی پژو که یک جوان 27 ساله بود نیز به دلیل جراحات وارده، تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: علت برخورد این دو خودرو توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین