کد خبر: ۲۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
ایران تلنت اعلام کرد:

برگزاری دومین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد

دومین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد در اسفند ماه 1393برگزار می‌شود. هدف از این ارزیابی، بررسی میزان حقوق‌های رایج کشور با توجه به تحصیلات، سابقه کار و دیگر عوامل اثرگذار در میزان دستمزد جمعیت متخصصان و مدیران کشور است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روابط‌ عمومی ایران تلنت، دومین ارزیابی حقوق و دستمزد اسفند ماه امسال آغاز شده است و پرسشنامه آن به صورت آنلاین به مدت یک ماه در درسترس متخصصان خواهد بود. برای شرکت در این ارزیابی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.irantalent.com و صرف حدود 10 دقیقه زمان در آن شرکت کنند.

اولین گزارش ارزیابی حقوق و دستمزد مربوط به سال 1392 در اسفند 92 صورت گرفت و نتایج آن در تیر ماه امسال منتشر شد. به گفته آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران تلنت،‌ استقبال گسترده از این تحقیق باعث شد تا برای دومین بار پیاپی نیز اقدام به برگزاری این ارزیابی ¬کنند. وی در توضیح این مطلب گفت: «ارزیابی حقوق و دستمزد در زمستان 92 به صورت آنلاین انجام شد که هدف از آن، بررسی میزان حقوق و دستمزدهای رایج درجمعیت متخصصان و مدیران کشور بود. دراین ارزیابی 29 هزار نفر شرکت کردند که استقبال گسترده و نیاز هر دو گروه مخاطبان یعنی کارجویان و کارفرمایان به چنین اطلاعاتی ما را بر آن داشت تا بار دیگر برای سال 93 نیز این ارزیابی را برگزار کنیم.»

میزان حقوق با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع و اندازه شرکت، تحصیلات و سابقه کار افراد، رشته، نوع دانشگاه، جنسیت و... سنجیده خواهد شد. در این میان فاکتورهای دیگری نیز بررسی خواهند شد که نشان‌دهنده تغییرات بازار و حجم استخدام‌ها خواهد بود. آسیه حاتمی در این باره گفت: «پرسشنامه امسال نسبت به سال گذشته چند تغییر جزئی دارد که اعمال آن‌ها دقت و ارزش نتایج را بالا خواهد برد. ما برای جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل و آنالیز داده‌ها از روش‌های آماری پیشرفته و تیم متخصص بهره‌ می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم گزارش امسال را تا نهایتاً اواخر بهار 94 ارائه کنیم.»

وی همچنین در توضیح نیاز متخصصان و مدیران به چنین گزارش‌های آماری گفت: «سایت استخدامی ایران تلنت بیش از نیم میلیون عضو دارد و حدود 1700 شرکت معتبر ایرانی و خارجی استخدام‌هایشان را از طریق این سایت انجام می‌دهند. در مدت 12 سالی که از فعالیت ایران تلنت می‌گذارد، ارتباط با این طیف وسیعی از متخصصان و مدیران، ما را با یکی از مهم‌ترین مسائل بازار کار که نبود مرجع و گزارش‌های آماری حقوق و دسمتزد است، آشنا کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با برگزاری یک ارزیابی اصولی و دقیق، هم به نیاز این قشر از مخاطبانمان پاسخ دهیم و هم قدمی در جهت فراهم کردن اطلاعات به ویژه در حوزه استخدامی کشور برداریم. خوشبختانه از اولین گزارش، بازخوردهای بسیار خوبی گرفتیم و هم اکنون خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که ارزیابی حقوق و دستمزد مربوط به سال 93 نیز در دستور کار قرار دارد.»

برای شرکت در این ارزیابی می‌توانید به سایت www.irantalent.com مراجعه و روی بنر مربوطه کلیک کنید. نتایج این تحقیق پس از تحلیل و بررسی به صورت ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین