کد خبر: ۲۸۵۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵

پرستویی: "بابانظر" ما می‌تواند در سینما خیلی جلوتر از "سرباز رایان" باشد

این بازیگر در گفتگوی ویژه خبری عنوان کرد: متأسفانه گاه سینمای دفاع مقدس را به‌سمت لودگی برده‌ایم؛ از این عرصه غافل شدیم درحالیکه کافی است ادبیات دفاع مقدس را مرور کنیم تا متوجه خیلی از سوژ‌ه‌ها شویم
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پرویز پرستویی در تماس برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره سینمای دفاع مقدس گفت: خداقوت خالصانه به دکتر ایوبی میگویم چون به هرحال در این دوره سینمای ما رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

به گزارش آفتاب به نقل از نسیم، این بازیگر با اشاره به موضوع برنامه گفت: یادم نمی‌رود سال 74 که "لیلی با من است" را کار کردیم به ما میگفتند حق ندارید با بچه های جبهه شوخی کنید! درحالیکه ساخته شد و خود بچه های جبهه نیز از اثر استقبال کردند. کسانی که امروز خود را سردمدار سینمای دفاع مقدس می‌دانند آن زمان نمی‌گذاشتند که ما کار کنیم.

وی افزود: نمیخواهند از دوره جدید تعریف بیخود کرده باشم با اینکه اینکه آدمهای شایسته ای روی کار هستند. ما منابع غنی در حوزه دفاع مقدس داریم مثل "بابانظر" که میتواند خیلی جلوتر از "سرباز رایان" باشد.

پرستویی در ادامه بیان داشت: واقعیت این است که ما میدانیم همه آدمهایی دوران دفاع مقدس همه عارف و دانشمند نبودند بلکه اهل کوچه و بازار بودند اما رفتند و متحول شدند. اما در دنیای سینمایی یک آلودگی هم بوجود آمد و حربه هایی هم استفاده کردیم و متأسفانه گاه آن را هم به لودگی کشاندیم.

این بازیگر اعلام کرد؛ ما از دفاع مقدس غافل هستیم. این ژانر نیاز به بودجه ندارد؛ خیلی از این آثار و یک مروری بر  ادبیات دفاع مقدس بکنیم خیلی سوژه ها را برای فیلمسازی خواهیم دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین