کد خبر: ۲۸۶۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

واکنش فتح‌الله زاده به حرف‌های قلعه‌نویی: دلیلی ندارد با زیر دستی‌ام بحث کنم!

علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال در پاسخ به انتقادات امیر قلعه نویی از مدیریت او عنوان کرد که بعد از اتمام فصل افشاگری می کنم، فعلا بنا به سکوت دارم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح الله‌زاده  در مصاحبه‌ای با ورزش سه گفت: من نمی دانم که آقای قلعه نویی چطور در رادیو ورزش عنوان کرده که از ماجرای انتقال پژمان منتظری بی اطلاع بود. در ابتدای فصل حتی رسانه ها هم می دانستند که منتظری باید نیم فصل از استقلال جدا شود. ما از او خواهش کرده بودیم که بخاطر کمک به استقلال یک نیم فصل در تیم ما بماند. او هم پذیرفت و فکر می کنم که اگر منتظری نبود ما مراحل بالاتر صعود نمی کردیم. آقای قلعه نویی کاملا از انتقال منتظری اطلاع داشت.

او ادامه داد: فدراسیون قبول نمی کرد که ما با منتظری قرارداد یکساله ببندیم برای همین هم ما با او قرارداد را برای یک فصل منعقد کردیم با این شرط که به او اجازه بدهیم که در نیم فصل ترانسفر شود. ضمن اینکه باید بگویم که آقای قلعه نویی غیر از پژمان 6،7 بازیکن ملی پوش دیگر هم داشت!

فتح الله زاده گفت: آقای قلعه نویی می گوید در شرایطی که رقیبان آسیایی دنبال بازیکن بودند ما جباری را بخاطر اختلاف مدیر عامل با او از دست دادیم.باید در پاسخ به او بگویم که چطور اختلافی را که ایشان با سایر بازیکنان داشت و ما آنها را از دست دادیم به تیم ضربه نزد؟! وقتی که جباری خواسته نا معقولی را هر سال مطرح می کند که پول بیشتری را از باشگاه می خواهد که پرداخت رقم آن در توان ما نیست. ضمنا اینکه آقای قلعه نویی می توانسته در این مدت بازیکن بگیرد چرا جبران نکرد. آیا شده او بازیکنی را بخواهد و ما به استقلال نیاوریم.

فتح الله زاده با اشاره به صحبتهای قلعه نویی گفت: امیرخان عادت دارد که همه را مقصر بداند. به غیر از خودش، همه ما مقصر هستیم. شما ببینید سال گذشته که فولاد قهرمان شد چند ملی پوش در اختیار داشت. یا تیم دوم پرسپولیس یا نفت؟ اما در همان موقع استقلال 6،7 بازیکن ملی پوش داشت و کار به جایی رسید که ما در روز آخر از تیمهای دارای سهمیه آسیایی پنجم شد؟ من فعلا بنا را بر سکوت گذاشته ام. اما قطعا در پایان فصل شفاف سازی خواهم کرد. البته من می دانم که مردم خودشان بهترین قاضی هستند.

مدیر عامل سابق آبی ها ادامه داد: من تا به حال بر سر این مشکلات با قلعه نویی حرفی نزدم! لزومی ندارد که من با قلعه نویی بر سر این مسایل صحبت کنم. من مدیر هستم و دلیلی ندارد که مدیر با زیر دست خودش بخواهد بر سر هر مساله ای صحبت کند. من برای خودم تاسف می خورم که باید برای کسی که ارزش ندارد اینهمه وقت بگذارم!

او در پایان گفت: قلعه نویی عنوان کرده که بهترین نتایج استقلال در زمان مدیریت آقای اولیایی بوده است. اقای اولیایی از دوستان من هست. اما قلعه نویی بارها عنوان کرده که در زمان مدیریت ایشان بازیکنها وقتی برای بازی به شهرهای مختلف می رفتند در خانه بازیکنان می خوابیدند! یعنی حتی نمی توانستند برای تیم یک هتل بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین