کد خبر: ۲۸۶۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

داعش عليه «توییتر» هم اعلان جنگ کرد

داعش با تهدید کارمندان و یکی از بنیانگذاران توییتر، علیه این شبکه اجتماعی اعلان جنگ کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش شبکه خبری راشا تودی، این تهدید پس از آن منتشر شده است که سایت توییتر چندین صفحه و حساب کاربری مربوط به گروه داعش را حذف یا غیرفعال کرده است. در پیامی که در یک وب سایت تبلیغاتی گروه داعش منتشر شد آمده است: داعش از همان ابتدا به توییتراعلام کرده بود این جنگ ارتباطی به این سایت ندارد، اما توییتر همچنان به بستن حساب های کاربری ما ادامه می دهد.

توییتر با تایید این تهدید اعلام کرد: تیم امنیتی این شرکت در حال بررسی تهدیدی است که احتمالا گروه داعش برای کشتن جک دورسی، از موسسان توییتر و دیگر کارمندان این سایت مطرح کرده است. این در حالی است که این گروه تروریستی همچنان به باز کردن حساب های کاربری جدید ادامه می دهد. در پیام داعش آمده است: جنگ شما علیه ما جنگی واقعی علیه شما را موجب می‌شود. شما این جنگ را آغاز کردید از اول گفتیم که این جنگ شما نیست اما شما توجهی نکردید و حساب‌های کاربری ما را مسدود کردید اما ما همیشه بازمی‌گردیم. زمانیکه مردان شجاع ما بیایند و نفستان را بگیرند، هرگز راهی برای بازگشت به زندگی نخواهید داشت.

داعش برای پیگیری جنگ تبلیغاتی و عضوگیری به شدت به توییتر و دیگر ابزارهای آنلاین تکیه دارد. شمار حساب‌های کاربری فعال داعش که مطالب مربوط به این گروه را در سایت توییتر قرار می داد بالغ بر 45 هزار حساب کاربری بود. با این حال از آن زمان تاکنون، حساب‌های کاربری مرتبط با داعش به شدت محدود شده است به طوریکه توییتر طی ماههای اخیر بیش از 18000 حساب کاری مربوط به مظنونان عضو داعش را مسدود کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین