کد خبر: ۲۸۶۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

بارش پراکنده باران طی دور روز آینده در تهران/ کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در نیمه شمالی کشور به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش می‌یابد، گفت: طی دو روز آینده بارش پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط تهران دور از انتظار نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: فردا علاوه بر مناطق مزبور در مناطق واقع در شمال شرق و همچنین شرق کشور بارندگی خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری نیز با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی این مدت به سبب وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان، بروز پدیده گرو خاک در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وی، فردا آب‌های خلیج فارس و طی روز چهارشنبه علاوه بر خلیج فارس، تنگه هرمز و عمان مواج خواهد بود.

گودرزی یادآور شد: انتظار می‌رود که در روز چهارشنبه نیز در جنوب غرب کشور از جمله استان خوزستان پدیده گرد و غبار رخ دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است، ادامه داد: از امشب به تدریج به ابرناکی آسمان این کلانشهر افزوده می‌شود به طوری امشب در ارتفاعات تهران بارش پراکنده همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

گودرزی همچنین افزود: طی دو روز آینده نیز بارش پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط تهران همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی درباره نوسانات دمایی در کشور با اعلام اینکه دمای هوا در نیمه شمالی کشور به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: دمای هوای تهران نیز تا پایان هفته جاری حدود 2 تا 3 درجه سانتی‌گراد افت خواهد یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین