کد خبر: ۲۸۶۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

واکنش فرمانده ناجا به احتمال تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به احتمال تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون نیروی انتظامی گفت: ما شفافیت عملکرد داریم و آماده هر گونه تحقیق و تفحصی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیک پلیس با قوه قضاییه که عصر امروز با حضور دادستان کل کشور در مقرر مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد و در جمع خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر شاهد افزایش رضایت ها نسبت به عملکرد پلیس بوده‌ایم.

در آینده کاغذ از چرخه کلانتری‌ها حذف خواهد شد
وی با اشاره به راه اندازی این سامانه خاطر نشان کرد: ارتباط با دستگاه قضایی گام بلندی بود که امروز برداشته شد و در آینده کاغذ از چرخه کلانتری ها حذف خواهد شد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه این سامانه پیوندی میان سامانه اطلاعات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: از سال گذشته پروتکل‌ها در این خصوص نوشته شد و ما تلاش می کنیم تا پایان سال 94 کلانتری ها به این سامانه بپیوندند.

وی در خصوص تامین امنیت این سامانه نیز گفت: این سامانه ، سامانه بسته ای است و امنیت آن تامین شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر احتمال تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون ناجا، اظهار کرد: موردی که اشاره شده مربوط به یک بخشی از بنیاد تعاون ناجا بوده که این موضوع نیز به ما گزارش شد و ما با آن برخورد کردیم.

وی با بیان اینکه ما در نیروی انتظامی شفافیت عملکرد داریم، اظهار کرد: اگر تحقیق و تفحص در مجلس تصویب شود ما از آن استقبال خواهیم کرد و آماده هرنوع تحقیف و تفحصی هستیم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، این مشکل تنها در یکی ازبخش های بنیاد تعاون به وجود آمده بود که آن نیز رفع شد اما به هر حال تمامی بخش های ناجا برای انجام تحقیق و تفحص آمادگی دارد.

بازدید خبرنگاران از بازداشتگاه ها و تحت نظرگاه های پلیس
احمدی مقدم در خصوص رعایت حقوق شهروندی در مجموعه نیروی انتظامی نیز گفت: نمره ای که تا پایان سال 93 بر اساس ارزیابی از بیست استان به دست آمد نمره 85 از 100 بود که این نشان دهنده رشد قابل ملاحظه نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به اجرای طرح مکنا اظهار کرد: طرح مکنا تنها مربوط به تجهیزات نیست بلکه در حوزه اصلاح رفتار ماموران ، نحوه برخورد و دیگر موارد نیز اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان از بازدید خبرنگاران از بازداشتگاه ها و تحت نظرگاه های پلیس اظهار کرد: خبرنگاران می توانند از این مراکز بازدید کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
در بنیاد تعاون شفافیت همین جوری موج میزنه.یه بزنید لطفا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین