کد خبر: ۲۸۶۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

سوشا مکانی: پرسپولیس بهترین بود نه من/ در تهران بازی سختی با بنیادکار داریم

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و بنیاد کار گفت: خوشحالیم سه امتیاز این بازی را گرفتیم اما معتقدم این بازی یک بهترین داشت و آن بهترین پرسپولیس بود نه من.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، سوشا مکانی که در کنفرانس خبری در کنار حمید درخشان حضور یافته بود در آغاز این کنفرانس در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی درباره اینکه تیم بنیادکار را چطور دیدید و این تیم چه ضعف هایی دارد گفت: در وهله اول خسته نباشید می گوید به همه و تشکر می کنم از بازیکنان پرسپولیس که روز خوبی داشتند و توانستند برد مهمی را رقم بزنند.

من پارسال در ازبکستان بازی کرده بودم و خوشحالیم که با برد به تهران باز می گردیم و درباره سوال شما هم باید بگویم. بنیادکار تیم بسیار خوبی است که سازماندهی خوبی در فاز حمله و دفاع دارد اما نمی توانم بگویم چه نقطه ضعف خاصی داشته، آنها تیم خوبی هستند و چهار بازی دیگر دارند و هنوز شانس صعود دارند و می توانند با تمرکز و تلاش در بازی های بعدی برای حریفان مشکل ساز شوند و ما هم می دانیم در تهران بازی سختی را با آنها خواهیم داشت.

مکانی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این پرسپولیس بود که بهترین بود. تشکر می کنم که مرا انتخاب کردند اما بازیکنان پرسپولیس همگی وظایف خود را به خوبی انجام دادند و این پرسپولیس بود که در میدان بهترین بود، نه من.

سوشا در پایان برد پرسپولیس را به هواداران تبریک گفت و تاکید کرد بسیار خوشحالم که هواداران ما خوشحال هستند. ما با دعای خیر آنها بردیم و از هوادارانی که در تاشکند ما را تنها نگذاشتند ممنونیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین