کد خبر: ۲۸۶۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

نژادفلاح: از اول هم به درخشان اعتماد داشتم!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم برای به موفقیت رسیدن فقط به آرامش نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد حسین نژادفلاح در خصوص عملکرد خوب پرسپولیس و حمید درخشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اول هم به درخشان اعتماد داشتم و نمی‌خواستم در کادر فنی تغییر ایجاد کنم. نظرم این است که با چند هفته نتیجه نگرفتن نباید در کادر فنی تغییرات ایجاد کرد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: کادر فنی برای نتیجه گرفتن به زمان و آرامش نیاز دارد که خدا را شکر این آرامش در پرسپولیس وجود دارد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این همان پرسپولیسی است که در لیگ نتیجه نمی‌گرفت و بد بازی می‌کرد، ما در چند وقتی که آمدیم همدلی را زیاد کردیم و مشکلات را سر و سامان دادیم.

نژادفلاح ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس در چند بازی اخیر خود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و برای موفقیت فقط باید آرمش داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند پرسپولیس چه مقامی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند، عنوان کرد: امیدوارم با ادامه همین روند در آسیا و تقویت تیم در سال آینده مقامی در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1
0
شب دراز است و قلندر بيدار اقاي درخشان به درد مربي گري نميخورد هر جه زودتر با يك مربي دانمند جايگزين شود براي همه بهتر است از جمله خود ايشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
به کوری چشم بدخواهان آقای درخشان میمونه و پرسپولیسو به جایگاه اصلیش برمیگردونه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین