کد خبر: ۲۸۶۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

راز عکسی که هفت هزار بار ریتوئیت شد+تصاویر

روز دوشنبه عکسی توسط "جیسون" در توئیتر قرار داده شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده کرد: جانوری پستاندار شبیه راسو پشت یک دارکوب در حال پرواز بود. این عکس در نزدیکی لندن گرفته شده بود و بیش از هفت هزار بار ریتوئیت شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خرداد، شبکه خبری "سی ان ان" با انتشار گزارشی در این باره به علل احتمالی‌ای که دارکوب اجازه داده تا راسو با او پرواز کند پرداخته است. سی ان ان در این باره می‌نویسد: "این عکس توسط عکاسی آماتوری از اسکس در نزدیکی لندن گرفته شده است. او می‌گوید در منطقه "هارن چرچ کانتری پارک" به همراه همسرش در حال حرکت بوده که صدایی را شنیده است. او در این باره می‌گوید:"به طور ناگهانی دیدم که جانور پستاندار کوچکی پشت دارکوبی قرار گرفته و برای بقا تلاش می کند. پس از آن به سرعت از او عکس گرفتم."
  
"مارینا پاچکو" مدیر اجرایی انجمن پستانداران بریتانیا با اشاره به این که این کار راسو جای تعجب نداشته می‌گوید: "این چیز عجیبی نیست. راسوها سوخت و ساز بالایی دارند و خیلی غذا می خوردند. آنان حیوانات بسیار گرسنه‌ای هستند و علاقه زیادی به پرندگان دارند." او در ادامه اشاره کرده که این راسو نیز به طور کلی در تلاش بوده تا گردن دارکوب را بشکند و او را قربانی کند. این جانورشناس بریتانیایی معتقد است که به احتمال زیاد راسوی دیده‌شده در این عکس از فک به اندازه کافی بزرگی برخوردار نبوده و نتوانسته ستون فقرات دارکوب را بشکند و در تلاش خود ناکام مانده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین