کد خبر: ۲۸۶۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

محکومیت "فرانکشتاین" داعش +تصویر

این فرد متهم است که در مارس سال 2014 میلادی به یک ژاندرمری در استان آناتولی مرکزی حمله کرده است. اتهامات دیگری نیز به دلیل علیه یازده نفر دیگر به همراه او مطرح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مردی ترک تبار که گفته می شود در قاچاق نوجوانان برای حضور در شبکه فحشا دختران سوری در ترکیه بازداشت شده به اتهام اداره شبکه روسپیان در دادگاهی در ترکیه محکوم شناخته شد. 

به گزارش خرداد، روزنامه "حریت" با انتشار این خبر افزوده است:"او علاوه بر این که در قاچاق زنان نقش داشته پناهندگان سوری را نیز مجبور به تن دادن به فحشا می کرده است. دادگاه ترکیه 17 پرونده اتهام قضایی را علیه او گشوده است. این فرد متهم است که در مارس سال 2014 میلادی به یک ژاندرمری در استان آناتولی مرکزی حمله کرده است. اتهامات دیگری نیز به دلیل علیه یازده نفر دیگر به همراه او مطرح شده است." 


 این فرد که چهره وحشتناکی شبیه شخصیت "فرانکشتاین" دارد متهم شده که در جنوب استان "هاتای" ترکیه پناهندگان دختر زیر سن قانونی سوری را مجبور به فحشا می کرده و کارهای خود را از طریق تماس تلفنی انجام می داده است. اکثر مشتریان او خواستار دختران 16 ساله بوده اند." دادگاه همچنین اعلام کرده که "آیهان اورلی" متهم این پرونده پودر آلومینیوم به سوریه ارسال کرده بود؛ ماده ای که می تواند برای ساخت مواد منفجره مورد استفاده قرار گیرد." 

دادگاه اعلام کرده که علاوه بر داعش او متهم به قاچاق 50 کلیوگرم پودر آلومینیوم برای گروه احرالشام یک گروه تروریستی در سوریه بوده است. جلسه بعدی دادگاه قرار است در تاریخ 5 ماه مارس آینده برگزار شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
2
0
جذاب برای دخترها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین