کد خبر: ۲۸۶۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

خانواده کودکان شین‌آبادی: وکیل نمی‌خواهیم!

خانواده‌ کودکان شین‌آبادی اعلام کردند که تصمیم دارند پرونده کودکان خود را بدون وکیل پیگیری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مرادی پدر یکی از دختران شین‌آبادی در این‌باره به «خبرآنلاین» گفت: ما از نحوه‌ کار وکلایمان گلایه داریم و به همین دلیل به شکل رسمی اعلام می‌کنیم که از این به بعد بدون استفاده از این دو وکیل پیگیر پرونده‌ فرزندانمان خواهیم بود.

دانش‌آموزان شین‌آبادی از چهار روز پیش به همراه والدینشان برای پیگیری درمان و درخواست رسیدگی به مشکلاتشان به تهران آمده‌اند. شاکو شادکام، پدر سیما دختر 11 ساله‌ای که در جریان آتش‌سوزی مدرسه دچار 40 درصد سوختگی شده است، گفت: ما تصمیم داریم خودمان روند پرونده را پیگیری کنیم چرا که وکیل ما تاکنون به شکلی که انتطار داشته‌ایم در دادگاه حاضر نشده و از سوی دیگر باعث رنجش خانواده‌ها هم شده است. تا امروز تصور می‌کردیم وکیل ما به صورت افتخاری این پرونده را پذیرفته اما با توجه به مشکلات پیش‌آمده و با گلایه‌هایی که از ایشان داریم ترجیح می‌دهیم خودمان مشکلاتمان را پیگیری کنیم.

شادکام ادامه داد: ما دیروز توانستیم با معاون آقای نوبخت سخنگوی دولت دیدار کنیم و مشکلات آموزشی و درمانی کودکانمان را مطرح کنیم که در این جلسه به ما قول همکاری داده شد.

صبح ۱۵ آذر ۱۳۹۱، کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش‌سوزی شد و از ۳۷ دانش‌آموز آن ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند.

این حادثه زمانی روی داد که بخاری نفتی این کلاس آتش‌ گرفت و تلاش سرایدار مدرسه برای خاموش کردن آتش موثر نبود. نهایتا بخاری منفجر شد و بچه‌های کلاس در آتش سوختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
این بچه ها تا آخر عمر دچار مشکلات روحی و جسمی ناشی از این آتش سوزی و بی توجهی مسئولین هستن. لطفا به خواسته هاشون توجه بشه و اونها رو جدی بگیرید.
کشور ایران غنی از منابع و معادن با ارزشه. گریه آوره که بچه های مملکت در مدارسی با ساختار قدیمی و ناامن درس می خونن. برعکس در مناطق ضعیف کشور باید مدارس، دانشگاهها و بیمارستان ها مجهز و زیبا ساخته بشن و برای ارتقاء این شهرهای فقیر باید بودجه خوبی تخصیص داده بشه و نظارت بر هزینه درستش بشه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین