کد خبر: ۲۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

لباس تقلبی بازیگر اسکاری پیدا شد

حتماً شما هم داستان ربوده شدن لباس «لوپیتا نیونگ او» را شنیده‌اید که چگونه یکی، دو روز بعد از مراسم اسکار، این بازیگر برنده اسکار در سال قبل، متوجه شد لباسی که در این مراسم پوشیده بوده و بر آن 6 هزار مروارید دوخته شده بود، سرقت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بانی‌فیلم با این مقدمه، نوشت که پس از مدتی، سارق وقتی متوجه شد این شش هزار مروارید، مروارید‌های واقعی نیستند و تقلبی هستند، آن را پس آورد.

تا پیش از این اتفاق گفته می‌شد لباس یاد شده 150 هزار دلار قیمت داشته است، اما این قیمت زمانی می‌توانست درست باشد که مرواریدها اصل می‌بودند، ظاهراً سارق یا سارقان بعد از اینکه اخبار مربوط به قیمت 150 هزار دلاری را شنیدند و متوجه شدند او در کمال بی‌مبالاتی درِ اتاق خود در هتل را باز گذاشته است، اقدام به سرقت لباس کردند. اما یکی دو روز بعد از سرقت، دو مروارید از مرواریدهای دوخته شده بر روی لباس را از لباس جدا می‌کنند و به یکی از مناطق در حاشیه لس‌آنجلس می‌برند تا بفروشند ولی صاحب مغازه‌ای که آنها قصد فروش مرواریدها را در آنها داشتند، به آنها خبر می‌دهد که مروارید‌ها تقلبی هستند.

سارق یا سارقان با ناامیدی لباس را در کیسه زباله‌ای می‌گذارند و آن را به هتل بازمی‌گردانند و درون سطل آشغال حمام یکی از اتاق‌ها قرار می‌دهند و خبر را به یک سایت سینمایی اعلام می‌کنند. خبرنگاران این سایت نیز پلیس را در جریان ماوقع قرار می‌دهند.

هرچند لباس پیدا شده، اما پلیس همچنان در جست‌وجوی سارق یا سارقان است و همزمان، صحت داستان یاد شده را بررسی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین