کد خبر: ۲۸۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

دیدار اعضای شورای عالی استان‌ها با مقام معظم رهبری؛ بزودی

رئیس شورای عالی استانها اعلام کرد: دفتر مقام معظم رهبری از ما دعوت کرده است که خدمت معظم له برسیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استانهای کشور در چهاردهمین اجلاس شورای عالی استانها که صبح روز پنجشنبه در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استانها برگزار شد. به طور ویژه انتظار دارم کمیسیونها فعال باشند.

وی به ارائه گزارشی از اجلاس روسای شوراهای اسلامی استانهای کشور در مشهد مقدس پرداخت و خواستار کمک اعضای شورای عالی به روسای شورای استانها شد.

رئیس شورای عالی استانها با اشاره به سفر استانی به یزد و گلستان، از اعضای شورای عالی استانها که مقدمات این سفر را هماهنگ کرده بودند، تشکر کرد.

بصیری پور تصریح کرد: در این سفر با دو استاندار یزد و گلستان دیدار داشتیم. بنده احساس کردم خیلی از حرفهایی که ما درباره جایگاه نظام شورایی می زنیم، مورد تائید آنان نیز است.

وی افزود: روز گذشته نیز وزیر کشور از شورائیان انتظاراتی داشت که این انتظار نشان از جایگاه ویژه شورای عالی استانها دارد. ما از این ظرفیت قانونی و نظارتی شوراها، بسیار فاصله داریم.

رئیس شورای عالی استانهای کشور به بحث آموزش شورایی پرداخت و گفت: خیلی از دوستان تاکید دارند که حتما این کار انجام شود.

بصیری پور با اشاره به دیدارهای دو جانبه رئیس شورای عالی استانهای کشور با وزرا، از اعضایی که علاقمندند با وزرا دیدار کنند، برای این دیدارها دعوت به عمل آورد.

وی با بیان اینکه شورای عالی استانها تکلیف 117 هزار عضو شورایی را بر عهده دارد، تاکید کرد: روسای شورای استان و روسای شورای شهرستان باید قوی باشند.

رئیس شورای عالی استانهای کشور به انتظارات مردم از جامعه شورایی پرداخت و گفت: مردم انتظار دارند نظام شورایی تقویت شود. در کنار این می خواهند که ما به مسائلشان توجه کنیم.

بصیری پور به برگزاری ویدئو کنفرانس شورائیان اشاره کرد و افزود: سعی می کنیم اولین ویدئو کنفرانس را در امسال برگزار کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری درخصوص خدمت به مردم، گفت: انتظار داریم که برخورد جدی با متخلفین در بازار و نظام بانکی صورت بگیرد زیرا این مسائل مردم را رنج می دهد. مدیران برجسته کشور باید در این حوزه نظارت ویژه داشته باشند.

رئیس شورای عالی استانهای کشور تصریح کرد: بی توجهی به برخورد با متخلفین، همه ما را زیر سوال می برد.

بصیری پور در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی افزایش حجم تولید در کشور ولی این دلالان نخواهند گذاشت این اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استانها، وی در خاتمه تاکید کرد: در حالی که گرفتن وام ازدواج برای یک زوج جوان با مشکل روبروست، وامهای کلان به برخی افراد پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین