کد خبر: ۲۸۶۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

شناسایی شهید گمنام پس از 28 سال

هویت پیکر مطهر شهید محسن نبوی که 28 سال پیش شهید شده و در سال 87 در سرپل ذهاب به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، با انجام آزمایش دی ان ای شناسایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، امام جمعه سرپل ذهاب روز پنجشنبه در آیین یادواره این شهید اهل اصفهان که با حضور خانواده اش در سرپل ذهاب برگزار شد، گفت: سرپل ذهاب که روزگاری قدمگاه شهدای بزرگوار بسیاری بوده امروز افتخار دارد که میزبان شهدای گمنامی است که وجودشان سبب خیر و برکت این شهرستان است.

حجت الاسلام مجید صفدری افزود: شهدا در نزد خداوند متعال از شان و منزلت بسیار رفیع برخوردارند و با نوشیدن شهد شیرین شهادت در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شدند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از شهدای ما گمنام نیستند، اظهار داشت: شهدا با گذشت از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آورند و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

مردم سرپل ذهاب امروز با استقبال گرم از خانواده شهید محسن نبوی یک بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

استقبال گرم و پرشور مردم از خانواده شهید، همراهی پدر و مادر شهید تا مزار شهدای گمنام، برپایی آیین سنتی سوگواری توسط زنان این شهرستان بیانگرعشق و دلدادگی مردم این منطقه به شهدا و حضورشان در مسیر ولایت و شهداست.

شهید محسن نبوی فرزند عبدعلی متولد اصفهان، بعنوان بسیجی داوطلبانه به جبهه اعزام و در چهارم اسفند سال 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه مفقودالاثر شد.

پیکر این شهید در سال 87 به عنوان شهید گمنام به همراه دو شهید دیگر در سرپل ذهاب به خاک سپرده شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین