کد خبر: ۲۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

ستاره سینمای جهان در یک سانحه هوایی مجروح شد+ تصویر

فورد که یک خلبان کارکشته است عصر دیروز دقایقی پس از پرواز و در یک زمین گلف در نزدیکی فرودگاه سانتامونیکا سقوط کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ هریسون فورد بازیگر و ستاره پرآوازه مجموعه فیلم‌های بسیار موفق و پرفروش «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» در یک سانحه هوایی به شدت مجروح و در بیمارستان بستری شد.

 فورد که یک خلبان کارکشته است عصر دیروز دقایقی پس از پرواز و در یک زمین گلف در نزدیکی فرودگاه سانتامونیکا سقوط کرد. او که سوار بر یک هواپیمای تک موتوره زردرنگ قدیمی (رایان پی تی ۲۲ که در جنگ جهانی دوم برای آموزش و تمرین از آن استفاده می‌شد) بود به خاطر نقص فنی در موتور هواپیما دچار مشکل شد و حال او پس از سقوط هواپیما وخیم توصیف شده است.

شاهدان در محل گفته‌اند که او پس از سقوط و برخورد با چند درخت سقوط کرده و ضربه‌ای به سر این ستاره ۷۲ ساله وارد شده است. یکی از شاهدان عینی می‌گوید: «خلبان با صدای بلند ناله می‌کرد و پیشانی‌اش شکافته شده بود و خون زیادی ریخته شده بود. ندیدم جایی ازش شکسته باشد چون پاهایش را تکان می‌داد.» فورد پیش از سقوط به برج مراقبت اعلام کرده بود که باید فرود اضطراری انجام دهد.

پسر او، بن فورد در مورد وضعیت پدرش توییت کرده که: «من در بیمارستانم. حال پدرم خوب است. داغون شده اما خوب است! او دقیقا همان مردی است که فکر می‌کنید. او یک مرد فوق‌العاده قوی است.»

 
به گزارش کافه سینما، آخرین اخبار حاکی از این است که حال عمومی فورد در وضعیت ثبات قرار گرفته است و خوشبختانه صدمات خیلی شدید نبوده است. یکی از پزشکان گفت که او خیلی خوش‌شانس بوده و احتمالا جان سالم به در می‌برد.

پیش از این به خاطر مسایل امنیتی نقدهای زیادی به این فرودگاه وارد شده است. تام کروز و آرنولد شوارتزنگر هم از این فرودگاه پرواز داشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین