کد خبر: ۲۸۷۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

نان کویتی کفاشیان در روغن می‌رود؟

نشانه ها از شانس دوباره ایران برای میزبانی جام ملت ها می گویند. علی کفاشیان با شیخ سلمان رئیس afc بسته و در انتخابات آتی فیفا هم از بلاتر حمایت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خبرآنلاین در ادامه می‌نویسد: رئیس کهنه کار فیفا در آخرین مصاحبه خود از حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواسته است که ورود بانوان به ورزشگاهها را آزاد کند. ظاهرا این بزرگ ترین مشکل در راه میزبانی ایران است. پس از بازدیدهای چند باره نمایندگان کنفدراسیون از ایران، حالا قرار است دوباره تیمی پنج نفره به ایران بیایند. کفاشیان این ها را نشانه می بیند: «قرار است آنها چند روز دیگر به ایران بیایند. اگر می خواستند امارات را به میزبانی بدهند، دیگر چرا ما را سرکار می گذاشتند؟ حضور این تیم پنج نفره در ایران نشان می دهد که ما شانس داریم. آنها هنوز می خواهند به ما فرصت بدهند. ما نیاز به کمک دولت داریم. باید از این شانس استفاده کنیم. دولت هنوز تعهداتی را که باید بدهد، نداده است. ما همچنان در این زمینه تلاش می کنیم.»

او توضیح می دهد: «درست است امارات امکانات بیشتری دارد ولی ما هم باید مسئولان را به این نتیجه برسانیم که ما هم می توانیم امکانات خوبی را فراهم کنیم. از همین حالا می گویم. اگر دولت از ما حمایت نکند، به جایی نمی رسیم.»

یکی از دوستان نزدیک علی کفاشیان از همین حالا برای حضور در ریاست فیفا دورخیز کرده؛ شیخ احمد کویتی. او قصد دارد این دوره نه، دوره بعدی در انتخابات فیفا شرکت کند. کفاشیان در این باره می گوید: «شک نکنید این اهمیت فیفا را می رساند. شیخ احمد نفر دوم ورزش غیر فوتبال در دنیاست. او رئیس انوک است که 200 و خرده ای کشور دنیا زیر مجموعه اش هستند ولی دنبال این است که به فوتبال بیاید. او در انتخابات کنفدراسیون کاندیدا شده و دو سال دیگر هم برای نایب رئیسی فیفا کاندیدا می شود. قطعا بعد از آن هدف های بزرگتری خواهد داشت...»

اگر شیخ احمد رئیس فیفا شود، نان کفاشیان در روغن خواهد بود. رئیس اما با خنده می گوید: «بگذارید ببینم این دوره ریاستم را می توانم در فدراسیون تمام کنم یا نه. در کشور خودمان نمی گذارند کار کنیم و مدام می خواهند صندلی را از زیر پایم بکشند، فیفا که پیشکش»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین