کد خبر: ۲۸۷۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

11 بازیکن از پرسپولیس می‌روند؟

محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی جعفرپور، محمدرضا خانزاده، گابریل، رضا خالقی‌فر، پیام صادقیان، امید عالیشاه، افشین اسماعیل‌زاده و حمید علی‌عسگری بازیکنانی هستند که فقط تا انتهای لیگ چهاردهم با سرخپوشان قرارداد دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در پایان این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان، قرارداد 11 بازیکن تیم سرخپوشان پایتخت به پایان می‌رسد.

به گزارش آفتاب، خبرورزشی با اشاره به این مووع، آورده است: محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی جعفرپور، محمدرضا خانزاده، گابریل، رضا خالقی‌فر، پیام صادقیان، امید عالیشاه، افشین اسماعیل‌زاده و حمید علی‌عسگری بازیکنانی هستند که فقط تا انتهای لیگ چهاردهم با سرخپوشان قرارداد دارند.

به عبارت دقیق‌تر 11 بازیکن پتانسیل جدایی از پرسپولیس را دارند که چهار - پنج نفر از آنان فیکس این تیم محسوب می‌شوند؛ البته بدیهی است مدیران باشگاه‌ در طول فصل و زمان نقل و انتقالات وعده‌های گوناگونی برای حفظ بازیکنان قدیمی و خرید ستاره‌های جدید می‌دهند که معمولاً به سرانجام هم نمی‌رسد.

محمدحسین نژادفلاح نیز از این قاعده مستثنی نیست. قائم‌مقام تازه‌وارد و تام‌الاختیار پرسپولیس می‌خواهد سکه محبوبیت ضرب کند و در حالی حرف از تمدید قرارداد بازیکنان می‌زند که بحث واگذاری سرخابی‌ها جدی است؛ البته بحث ما چیز دیگری است و این یک هشدار جدی است. به اتمام رسیدن قرارداد 11 بازیکن اتفاق جالبی برای باشگاهی که داعیه حرفه‌ای بودن دارد، نمی‌تواند باشد و این نقد به تمام مدیران سابق پرسپولیس وارد است.

با توجه به شرایط کنونی پرسپولیس و مشکلات مالی بعید است نژادفلاح یا هرکس دیگری بتواند قرارداد این 11 بازیکن را تمدید کند اما معتقدیم از همین حالا باید جدی به فکر بود. چنانچه قائم‌مقام پرسپولیس در این راستا اقدام کند بعد از رفتن خود هم خاطره خوبی به جای خواهد گذاشت، هرچند که تمدید قرارداد پنج - شش نفر از این بازیکنان هیچ ضرورتی ندارد چون آنها در حد پرسپولیس نیستند.

شاید کنجکاو باشید بدانید چه بازیکنانی هنوز با پرسپولیس قرارداد دارند؟ باید بگوییم بابک حاتمی، سوشا مکانی، علی علیپور، محسن بنگر، محمد عباس‌زاده، مسعود همامی، مهدی دغاغله، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، مهدی فاطمی، مایکل اومانا، میلاد کمندانی، علی آستانی، مبین میردورقی و تادئو نمی‌توانند در پایان فصل جاری از جمع سرخپوشان جدا شوند.

امیدواریم با خبر ماندن تادئو در پرسپولیس خیلی خیلی ذوق‌زده نشده باشید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
نوید
|
Turkey
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
1
وای یعنی میشه بازم تادیو رو ببینیم؟؟؟؟ درخشان مچکریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین