کد خبر: ۲۸۷۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال

تراکتور از ریل راه‌آهن گذشت و صدرنشین شد/ ادامه ناکامی‌های فولاد با شکست در تبریز

تراکتورسازی با پیروزی مقابل راه‌آهن موقتا صدرنشین شد، فولاد خوزستان هم در ادامه نتایج ضعیف‌ خود با نتیجه سه بر یک شکست سنگینی را مقابل گسترش فولاد تبریز متحمل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ادامه هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر از ساعت 15:30 پنجشنبه گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان فولاد خوزستان بود که در پایان این دیدار فولاد تبریز با حساب سه بر یک مقابل هم‌خانواده خوزستانی‌اش به برتری رسید.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، شاگردان دراگان اسکوچیچ با شکست امروز روند ناکامی‌هاشیان در لیگ و آسیا را ادامه دادند. در مقابل، شاگردان کمالوند با این برد بعد از هفته‌ها می‌توانند نفس راحتی بکشند و امیدوار به روز های آینده باشند که از انتهای جدول فاصله بگیرند.

گل‌های این بازی را جابر انصاری دقیقه (9) (65) و مگنو باتیستا دقیقه (37) از روی نقطه پنالتی برای گسترش فولاد و محمد قاضی (72) برای فولاد خوزستان به ثمر رساندند. مهدی بدرلو در دقیقه 68 پنالتی بدست آمده برای فولاد خوزستان را از دست داد.

رسول پیرزاده و مگنو باتیستا از گسترش فولاد و علیرصا سلیمی، امید خالدی، احمد آل‌نعمه، لئوناردو مساریچ و مهدی بدرلو از سرخ‌پوشان خوزستان در این دیدار پر برخورد کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر بازی همزمان، دو تیم راه‌آهن و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهدای قدس تهران به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار حساس ترکتورسازی با حساب سه بر صفر پیروز شد تا تهران را دست پر به مقصد تبریز ترک کند. فرید بهزادی کریمی(43)، مهدی کیانی (85) و ادینیو (87-پنالتی) برای ترکتور گلزنی کردند.

تراکتورسازی با این برد به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد تا منتظر نتیجه بازی استقلال و نفت تهران باشد.

راه‌آهن هم با این باخت همچنان به انتهای جدول میخکوب شد تا بیشتر از گذشته خطر سقوط را حس کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین