کد خبر: ۲۸۷۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

عمران زاده: عذرخواهی می‌کنم/عنایتی: فوتبال برد و باخت دارد

گفتگوی برخی بازیکنان استقلال پس از شکست امشب مقابل نفت خواندنی ست البته بازیکنان نفت هم مطالبی گفتند که با هم می خوانیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران گفتگوی برخی بازیکنان استقلال پس از شکست امشب مقابل نفت خواندنی ست بخصوص آنکه باخت آنها نفت را صدرنشین کرده باشد.

عمران زاده: من از بیرانوند عذرخواهی می‌کنم

حنیف عمران‌زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران  ضمن اشاره به فحاشی عده ای از تماشاگران به بیرانوند گفت: این حق طبیعی بیرانوند است که خوشحالی کند. اگر به او بی‌احترامی شده، من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به نحوه شکست در این بازی اظهار داشت: می‌دانستیم که نفت روی کاشته‌ها خوب عمل می‌کند و مبعلی خوب کاشته می‌زند. ما روی یک کرنر گل خوردیم و این برد را به هواداران نفت تبریک می گویم.
مدافع استقلال در مورد خطای پنالتی که مرتکب شد گفت: من در محوطه جریمه به بازیکنان نفت ضربه زدم، ولی قبل از آن، از او جلوتر بودم و بازیکن نفت من را هل داد.

وی  افزود:بااینکه نمیخواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی داور می‌توانست خطا اعلام کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال:ما به بازی مسلط بودیم ولی حریف شانس آورد

رضا  عنایتی در ادامه گفت: از نتیجه راضی نبودم چرا که در نیمه دوم خیلی بهتر از نفت تهران بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم اما روی غافلگیری گل خوردیم حتی می‌‌توانستیم بازی باخته را ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شکست تأثیری در راه قهرمانی استقلال نخواهد داشت گفت: نمی‌تواند بی‌تأثیر باشد اما ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم. 7 بازی و 21 امتیاز دیگر باقی مانده است و می‌توانیم 4 امتیاز عقب‌مانده را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

کاپیتان استقلال تصریح کرد: نفت تیم ضعیفی نبود که بخواهیم خودمان را از پیش‌برنده تلقی کنیم. کمی در زمین ناهماهنگ بودیم.

عنایتی در خصوص تأثیر غیبت چند بازیکن استقلال در دیدار مقابل نفت گفت: تیمی که تمام داشته‌هایش را در اختیار داشته باشد حتماً بهتر بازی خواهد کرد.

مبعلی: گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

ایمان مبعلی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم، هواداران عملکرد خوبی از دو تیم دیدند و خوشبختانه این تیم ما بود که توانست از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کند و درنهایت، برنده دیدار شدیم. می‌خواستیم صدر را حفظ کنیم، که خوشبختانه این اتفاق افتاد و سه امتیاز مسابقه را به دست آوردیم.

وی افزود: صددرصد با این پیروزی، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و راه زیادی تا پایان فصل داریم. امیدوارم کار ما با موفقیت ادامه پیدا کند.

مبعلی در پاسخ به این سؤال که در رابطه با این مسئله که چرا به سمت نیمکت استقلال و امیر قلعه‌نویی نرفت، عنوان کرد: درست می‌گویی، به سمت نیمکت نرفتم اما به سمت قلعه‌نویی رفته بودم و در دیدار با او بای یکدیگر صحبت کردیم، نه تنها با قلعه‌نویی بلکه با هیچ‌یک از استقلالی‌ها مشکلی ندارم.

هافبک نفت تهران در پایان در رابطه با دیدارهای این تیم با قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: باید در بازی‌های آینده جبران مافات کنیم و در مسابقاتی که امتیاز از دست دادیم، با کسب نتیجه این نقص را برطرف کنیم. در آسیا هنوز شانس داریم.

رضایی: زود است در مورد قهرمانی نفت صحبت کنیم

غلامرضا رضایی در خصوص پیروزی نفت تهران مقابل استقلال و تأثیر این پیروزی در قهرمانی نفت گفت: امروز از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و 3 امتیاز را گرفتیم اما هنوز زود است درباره قهرمانی نفت صحبت کنیم.

وی ادامه داد: 7 هفته دیگر مانده است و کارمان سخت است و سخت‌تر هم خواهد شد. این سه امتیاز هیچ تضمینی برای قهرمانی ما نیست و تنها یک پیروزی در راه قهرمانی بود.

مهاجم نفت تهران در خصوص شعار تماشاگران گفت: به این موضوع عادت کرده‌ایم تماشاگران دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد و شاید ناراحت بودند. تعدادی از همین تماشاگران در بازی‌های آسیایی ما را حمایت می‌کنند و از آنها ممنون هستیم. امیدوارم همین تماشاگران ما را در هفته آینده مقابل الشباب هم تنها نگذارند.

رضایی در خصوص دیدار هفته‌های آینده مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در هفته آینده مقابل الشباب خواهیم داشت و برای صعود به مرحله بعد حتماً باید به پیروزی برسیم.

امیری: مستحق برد بودیم و انگیزه صدرنشینی داشتیم

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: سه امتیاز را گرفتیم و مستحق پیروزی بودیم، انگیزه صدرنشینی داشتیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تلاش کردیم از صدر جدول پایین نیاییم و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه منصوریان بین دو نیمه از بازیکنان نفت چه چیزی خواست، گفت: او از ما خواست همان روند رو به رشد نیمه اولمان را ادامه بدهیم و خدا را شکر که توانستیم در نیمه دوم هم خوب بازی کنیم.

امیری در مورد جابه‌جایی با غلامرضا رضایی در جریان بازی گفت: من و آقا غلام جایمان را با هم عوض می‌کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین