کد خبر: ۲۸۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

گزارش فیلم‌های نوروزی شبکه سه

«پمپی» یک فیلم تاریخی در سبک اکشن به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون است که در سال 2014 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کیت هارینگتون، امیلی براونینگ، کیفر ساترلند، جرید هاریس، و جسیکا لوکاس اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شبکه سه سیما 14 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است.
 پخش 2 فیلم از سینمای ایران/ نمایش «ترانسفورمرز 4»، «هابیت 2» و «جنون سرعت»

به گزارش فارس، شبکه سه سیما به روال سالهای گذشته فیلم هایی را برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است.

بنا بر این گزارش اسامی این فیلم ها به شرح زیر است:

**کریش 3

این فیلم محصول کشور هند در سال 2013 است و به کارگردانی راکش روشن ساخته شده است.

هرتیک روشن، پریانکا چوپرا، وویک اوبرای و کانگانارانوف بازیگران این فیلم 124 دقیقه ای هستند.

کریش (هرتیک روشن) قهرمان شهر بمبئی، حامی مردم است. کال (وویک اوبرای) دیوانه ای ثروتمند قصد دارد ویروسی مرگبار را در شهر پخش کند، او که فلج است دارای قدرت ذهنی فوق العاده است و…

**«تبدیل شوندگان 4»

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان 4» یا ترانسفورمرز 4 از ژانر اکشن و تخیلی برخوردار است.

داستان فیلم چهار سال پس از «ترانسفورمرها: تاریکی ماه»، سومین فیلم مجموعه روی می‌دهد که سال 2011 در دنیا 1٫12 میلیارد دلار فروخت. در فیلم جدید شخصیت‌های مارک والبرگ و جک رینور بازیگران جدید مجموعه به اتوبات‌ها کمک می‌کنند در برابر یک حمله از چین دفاع کنند. این فیلم‌ها تولید شرکت پارامونت و درباره نبرد بین انسان‌ها و موجودات بیگانه‌ای است که قابلیت تغییر شکل دارند. شایا لابوف بازیگر اصلی سه فیلم اول «ترانسفورمرها» در فیلم جدید حضور ندارد. مایکل بی کارگردان این فیلم است. او سه فیلم اول مجموعه شامل «ترانسفورمرها» (2007)، «ترانسفورمرها: انتقام کشته‌شدگان» (2009) و «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» را هم کارگردانی کرد.

**«پسر آدم؛ دختر حوا»

پسر آدم، دختر حوا فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی سعید حاجی میری و محصول سال 1387 است. بازیگران: حامد کمیلی،مهناز افشار،رامبد جوان،شیلا خداداد،فرامرز صدیقی،لیلا اوتادی،علیرضا ریاحی و کیومرث ملک‌مطیعی خلاصه فیلم: فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می‌خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می‌پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه‌ای می‌شود.

**«افسانه ناشناخته»

این فیلم سینمایی از جمه فیلمهای نوروزی شبکه سه سیما است.

**«هابیت 2»

هابیت (به انگلیسی: The Hobbit) فیلمی سه قسمتی در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته ج. ر. ر. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد.
مارتین فریمن،ایان مک‌کلن، ریچارد آرمیتژتورین و کن استات بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
سیزده دورف به همراه گندالف جادوگر بزرگ به خانهٔ بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می‌روند و در آنجا تصمیم می‌گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه‌های افسانه‌ای آغاز کنند. در میانه‌های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می‌شود و در آنجا با گالوم روبرو می‌شود که که حلقهٔ قدرت را در اختیار دارد. بیلبو با دوز و کلک حلقه را از گالوم(اسمیگل) می‌رباید و در نهایت به دوستانش می‌پیوندد در ادامه نگهبان گنج افسانه‌ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می‌شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می‌رسند.

**«اژدهای دریا»

فیلم سینمایی «اژدهای دریا» با مدت زمان 134 دقیقه ساخته شده است و محصول کشور چین است.

این فیلم به کارگردانی هارک تسوی ساخته شده و فیلم، داستان اوایل خدمت کاراگاه دی را در نیروی پلیس سلطنتی بازگو می کند. او در اولین ماموریتش ، به بررسی یک هیولا ، که گفته شده در دریا وجود دارد و باعث ترس و وحشت در شهر شده است، می پردازد…

**«بازی مرگبار»

این فیلم سینمایی محصول کشور امریکا در سال 2013 است.

کتنیس و هم بازی برنده اش پیتا ملارک (جان هاچرسون) آماده ی این هستند که سفر پیروزی خود را آغاز کنند،کتنیس از امتحان سختی که پشت سر گذاشته است، بدون زخم های عمیق احساسی رهایی نیافته است. او که از علائم اختلال اضطراب پس از واقعه رنج می برد، بعضی اوقات در انجام کارهای خود دچار مشکل می شود. چیزی درون کتنیس شکسته است….

**«گهواره ای برای مادر»

گهواره‌ای برای مادر فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و نویسندگی حسین مهکام ساختهٔ سال 1391 است.

الهام حمیدی، چکامه چمن ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری و مهران رجبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**«جنون سرعت»

این فیلم اکشن و جنایی محصول سال 2014 است و 130 دقیقه زمان دارد.

داستان در مورد یک راننده خیابانی است که با یکی از دوستانش ثروتمند اش همکاری می کند.اما در این راه به زندان می افتد. پس از بیرون آمدن از زندان، دوستان سابق او، برای سر وی جایزه نهادند و باعث ایجاد یک درگیری (ایجاد مسابقات) از نیویورک به لس آنجلس می شوند…

**«طوفان آتش»

فیلم طوفان آتش محصول کشور چین در سال 2013 است و از مضمونی اکشن، جنایی و هیجان انگیز برخوردار است.
گروهی از تبهکاران خبره و تا دندان مسلح که توسط فردی به اسم نام رهبری میشوند، وارد شهری شده و دست به سرقتی بزرگ میزنند. نیروی پلیس از متوقف ساختن آنها عاجز است و ...
**«مدار بسته»

فیلم سینمایی مدار بسته یکی از فیلم های سینمایی شبکه سه سیما در نوروز 94 است.

**آقای 786

این فیلم سینمایی محصول کشور هند با هنرمندی اکشی کومار است.

**«فرار از جهنم»

فیلم سینمایی «فرار از جهنم» در نوروز 94 از شبکه سه سیما پخش می شود.

**«پمپی»

یک فیلم تاریخی در سبک اکشن به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون است که در سال 2014 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کیت هارینگتون، امیلی براونینگ، کیفر ساترلند، جرید هاریس، و جسیکا لوکاس اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین