کد خبر: ۲۸۸۱۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
هفته بیست و نهم لیگ جزیره

چلسی بازهم در استمفوردبریج متوقف شد

دیدار چلسی و ساوتهمپتون در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس با توقف آبی‌پوشان لندن به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، چلسی و ساوتهمپتون در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازیکنان چلسی در شرایطی برابر حریف خود به میدان رفتند که با حذف از لیگ قهرمانان اروپا شرایط روحی مناسبی نداشتند اما شکست شب گذشته منچسترسیتی برابر برنلی فشار را از همان ابتدا از روی بازیکنان چلسی برداشته بود و این تیم موفق شد خیلی زود دروازه حریف خود را باز کند.

سانتر برانیسلاو ایوانویچ در دقیقه 10 برای دیگو کاستا باعث شد تا این بازیکن گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد ولی در دقیقه 19 نمانیا ماتیچ بازیکن ساوتهمپتون را در محوطه جریمه چلسی سرنگون کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد تا دوسان تادیک گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تلاش مهمان برای باز کردن دروازه چلسی به ثمر ننشست تا بازی با تساوی در نیمه نخست به پایان برسد.

چلسی در نیمه دوم تیم برتر بود و چند فرصت گلزنی ایجاد کرد. یکبار ضربه ویلیان پس از برخورد با کاستا و بازیکن حریف به دیرک دروازه برخورد کرد و یکبار نیز دروازه‌بان ساوتهمپتون شوت هازارد را از روی خط دروازه بیرون آورد.

خطرناک ترین فرصت بازی هم در دقیقه 90 رخ داد جایی که لویک رمی و جان تری نتوانستند دروازه ساوتهمتون را در دو توپ برگشتی باز کنند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در جدول رده بندی چلسی با یک بازی کمتر و 64 امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با 58 و آرسنال با 57 امتیاز دوم و سوم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین